Hey @HomerEd,
Wat u kunt doen is uw instellingen controleren via http://handleidingen.vodafone.nl
Staan deze correct dan raad ik u eens aan om de simkaart in een ander type en merk telefoon te stoppen om te zien of het dan wel werkt. Dit kunt u doen in een vodafone winkel. Mocht het liggen aan de simkaart dan krijgt u meteen een nieuwe mee.
Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice om te controleren hoe u op het netwerk staat. Staat de simkaart niet correct dan dient er een reset gedaan te worden. Dit houdt in dat de simkaart van het netwerk wordt gehaald en weer er opnieuw op wordt gezet. U dient hiervoor 10 minuten de telefoon uit te zetten.
Ik weet dat het mogelijk is om een contract af te kopen. De precieze regels hiervan weet ik niet. Ik raad u aan om hiervoor contact op te nemen met de afdeling loyaltie via 1200
Met vriendelijke groet,
Steven
*moderator edit: tag + url naar handleidingen gefixt*
Hey @HomerEd,
Ben je ook doorverbonden met de afdeling loyalty?
Dit is namelijk de juiste afdeling daarvoor.
Groetjes
*moderator edit: tag gefixt*
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.