CBD

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3961 - Wijk bij Duurstede

Al 3 dagen is hier een storing. Op de website van Vodafone staat vrolijk dat de storing opgelost is. Dat is dus helemaal niet waar. Zakelijk is dit voor veel mensen een ramp. Wat gaat Vodafone hier aan doen?
8 Reacties 8
CBD
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is hier in Wijk bij Duurstede en andere plaatsen in de omgeving ook vaak het geval.
*moderator edit: onderwerp aangepast i.v.m. verplaatsen los bericht*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @CBD , ik heb je bericht uit het topic gehaald omdat het over een totaal andere locatie gaat. In Wijk bij Duurstede zijn momenteel werkzaamheden. Als je zoekt op Wijk bij Duurstede kun je dit ook terugzien. In het vervolg graag ook geen dubbele berichten hierover plaatsen. Zie ook de regels van het forum.
CBD
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marc,

Op de site van Vodafone staat dat het probleem in Wijk bij Duurstede verholpen is, wat helemaal niet het geval is. Er zijn veel mensen die hier niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden.
Verder heb ik bij mijn weten geen dubbele berichten geplaatst. Ik heb alleen aangegeven dat hetzelfde probleem zich elders ook voor doet en dat heeft niets te maken met de huidige netwerkstoring in Wijk bij Duurstede.
Vriendelijk groet,
CBD
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@CBD , in dit topic staat dat het nog steeds actief is (sinds gisterochtend).
CBD
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Marc,
Maandag, dinsdag, woensdag geen of slecht netwerk. Iedere dag. Storing zou vlgs de topics maandag opgelost zijn, was niet zo. Zou gisterochtend opgelost zijn, was niet zo. Zou vanmorgen opgelost zijn, Dat werd weer ingetrokken. De berichtgeving is verwarrend, onduidelijk en voor bedrijven rampzalig.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@CBD

Het is geen storing, er zijn werkzaamheden zoals in het topic ook wordt aangegeven. Er staat in het topic dat er helaas geen verwachte eindtijd beschikbaar is. Er wordt dus nergens aangegeven dat het gisterochtend opgelost zou zijn. Het topic heeft tijdelijk wel als opgelost gestaan omdat de werkzaamheden ook tijdelijk onderbroken zijn (de betreffende engineers hebben ook nachtrust nodig ;).)

Voorheen waren werkzaamheden alleen bij de klantenservice bekend. Pas sinds iets minder dan 2 jaar plaatsen we dit op het forum. Dat lijkt me al een stap vooruit. Wellicht dat in de toekomst ook een aankondiging vooraf mogelijk is, daar is op dit moment nog geen informatie over.
CBD
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Marc,
Zie http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/3961-Wijk-bij-Duurstede/m-p/236072#M17895
Tweede bericht, dat was gisterochtend, antenne zou weer normaal functioneren...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@CDB klopt, zoals gezegd: "Het topic heeft tijdelijk wel als opgelost gestaan omdat de werkzaamheden ook tijdelijk onderbroken zijn (de betreffende engineers hebben ook nachtrust nodig ;).)" daarna is dit topic live gezet: http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/3961-KC-Wijk-bij-Duurstede-Netwerkverbeteringen/m-p/236430#...

We proberen oude topic altijd opnieuw te gebruiken, maar dat is niet altijd mogelijk omdat het soms verschillende type werkzaamheden zijn. Er wordt onderscheid gemaakt tussen reguliere werkzaamheden (zonder Netwerkverbeteringen in de titel) en FastForward werkzaamheden (mét Netwerkverbeteringen in de titel).

Ik sluit dit topic nu omdat het anders een eindeloze en nutteloze discussie wordt. Houd ons netwerkboard in de gaten voor de laatste updates.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic