Frank198282

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contant betalen rekening

Is het mogelijk om een rekening contant bij GWK te betalen nog voordat de automatische incasso is uitgevoerd (en mislukt)? Ik kan de rekening namelijk niet betalen volgende maand per automatische incasso door een "fout van de belasting".
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Frank 198282,

Ik ben van mening dat er twee andere mogelijkheden zijn. En die zijn beiden goedkoper.
Ten eerste kun je contant geld op je bankrekening storten.

Daarna kun je naar keuze:
*) Je openstaande Vodafone faktuur betalen via een iDEAL-betaling, via je MyVodafone omgeving. Website MyVodafone: eerst inloggen. Dat kan niet via de MyVodafone App.

*) Een overboeking op eigen initiatief doen naar het IBAN-rekeningnummer van Vodafone. Vermeld in dat geval je klantnummer en je factuurnummer. IBAN-rekeningnummer van Vodafone: NL08DEUT0265121809

Beide opties zijn veel goedkoper (gratis). En minder kans op fouten, dan een betaling via een GWK-kantoor.

Succes!


Netwerker
Frank198282
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste netwerker,

Bedankt voor je reactie. Is het wel mogelijk om de factuur voor de normale datum van afschrijving (rond de 23ste) te voldoen zodat de automatische incasso in januari niet plaatsvindt?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Zover ik weet kan dat ja. De afschrijving is meestal een maand na factuurdatum geloof ik. Dus snel na ontvangen na de factuur overmaken.

Als je het pas een paar dagen vantevoren overmaakt heb je kans dat er ook een automatische incasso plaatsvindt. Dus hoe vroeger hoe beter om gedoe te voorkomen (met miljoenen klanten kun je je voorstellen dat het misgaat bij dit soort situaties waar betalingen net naast elkaar lopen).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic