Misschien zit ik op het hele verkeerde forum, maar toch wil ik het volgende kwijt:
Op 16 december heb ik deze telefoon geleverd gekregen na verlenging van mijn abonnement. Direct bij het overzetten van mijn contacten herstartte deze telefoon zich meerdere malen. In de uren erna herhaalde dit zich op willekeurige momenten, ook wanneer er niets met de telefoon gedaan werd.
Volgende dag gebeld en gechat met Vodafone hoe te handelen.
Jammer genoeg krijg je dan tegenstrijdige informatie: u kunt het toestel opsturen en dan krijgt u een nieuwe; nee u moet langs een vodafone winkel en dan wordt hij gerepareerd (een nieuw toestel kan niet); natuurlijk krijgt u een nieuw toestel, daar heeft u recht op.... enz.
Uiteindelijk op zaterdag toch maar naar Vodafonewinkel op Zuidplein gegaan, het probleem uitgelegd maar ook daar kreeg ik te horen dat het toestel niet zomaar ingenomen kon worden (op de pakbon staat overigens dat retourneren via vodafonewinkel gratis is). Ik moest hem toch echt opsturen en dan werd hij wel gerepareerd. Ter controle hadden ze het toestel aangezet en in die vijf minuten was hij niet herstart.
Als alternatief kreeg ik wel dat ik naar Barendrecht kon want waar was een reparateur en die kon er dan direct naar kijken.
Prima dan maar naar Barendrecht.
Helaas was het zaterdag en dan is er geen technicus aanwezig. Wel konden ze het toestel innemen, de verlenging ongedaan maken zodat ik weer op "nul" zou komen te staan en dan bij hun weer opnieuw mijn contract verlengen. Omdat ik ook gebruik wil maken van de aanbieding van de gratis tablet moest ik dan wel op dinsdag of woensdag naar Vodafone bellen of het toestel daar al ontvangen was en al verwerkt.
Wat schetst mijn verbazing: eh nee we hebben het toestel nog niet binnen en als we het binnen hebben dan duurt het wel 2 weken voordat de verwerking heeft plaatsgevonden. O die aanbieding van Samsung? Ja die loopt maar tot 31 december 2014, en nee, daar kunt u dan geen gebruik van maken. Belt u maar terug naar de winkel, want wij kunnen hier niets aan veranderen.
Maar u had uw contract helemaal niet hoeven opzegen hoor, als u het toestel had (laten) opsturen, dan had u gewoon een nieuwe gekregen!!!
Ik heb dus nu echt het gevoel van het kastje naar de muur te zijn gestuurd met als resultaat geen nieuwe telefoon!