Sonja

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contacten worden niet gedeeld met de Parrot CK 3100 LCD

Hallo allemaal.
Klein probleempje: mijn Parrot carkit kan de contacten niet uit de telefoon ophalen. De telefoon is wel verbonden, maar het is zo irritant wanneer de Samsung iedere keer die melding maakt dat de Parrot toegang wil krijgen tot de contacten.

Het gaat om de Samsung Galaxy S Advance i9070 en de Parrot CK 3100 LCD.
Let wel kan wel bellen en gebeld worden, alleen de contacten gaan niet gekopieerd worden naar de Parrot.
Wie kan mij wat opheldering geven.

Alvast bedankt.
9 Reacties 9
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Een jaar of vijf geleden had ik een Samsung en toen was Bluetooth ook al een ramp. Misschien heb je wat aan deze link: http://www.harmhoekstra.nl/kb/entry/50/
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik heb ook al meegemaakt dat het bij derdern niet wilde lukken.
 
Controleer of je Parrot inderdaad de laatste firmware draait.
 
Verwijder daarna bij de aangesloten toestellen jouw toestel. Zet het contact van de auto uit en wacht even totdat je ziet dat de Parrot ook echt uit is.
Draai je contact weer aan en doorloop na het opstarten van de Parrot de aanmeld-procedure nog eens.
 
Ik heb over het algemeen met het verwijderen van, en weer terugmelden van een toestel al meermalen succes gehad.
 
Werkt het nog niet, dan is de optie van Caspar mogelijk een oplossing voor je.
 
Succes, en rij veilig 😉
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Zou beide Casper en Martin advies niet tot het gewenste succes brengen, kun je altijd nog contact opnemen met de fabrikant. Mischien is het een bekend probleem 🙂

Sonja
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan dus wel bellen en gebeld worden. Alleen de contacten worden niet gedeeld. Ligt het dan niet aan de telefoon?
Zo had ik hetzelfde probleem. Met de Blackberrie. Deze moest ik bij de contacten aanvinken dat deze gedeeld mochten worsen. Maar hoe kan ik dat bij de Samsung doen?
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sonja,

Als Bluetooth actief is kun je bij de functie zelf aangeven wat gedeeld mag worden. Normaal is daar ook een optie om aan te zetten dat de contacten gedeeld mogen worden.
Sonja
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Normaal gesproken kan ik dat instellen. Maar kan het nergens activeren. Zal nog een keer bij de bluetooth opties bekijken.
Sonja
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet iemand soms waar die optie kan vinden?
Zodat de bluetooth ook de contacten gaat delen?
Bij optie voor bluetooth staan er alleen: bluetooth aanzetten, naam van het toestel, toestel vindbaar maken en voor hoelang, welke apparaten er gekoppeld zijn. Wanneer ik dus op het laatste druk, gaat ie verbinding maken. Druk ik vervolgens op de linker toets onderin waar je normaal gesproken de andere opties krijg, gebeurt er niets.
Of kan ik het bij de contacten zelf nog proberen?
Wie kan mij helpen??
Sonja
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb trouwens in Google play een app gevonden die ook o.a. contacten kan delen met andere apparaten, hopelijk helpt dit.
Ik ga het ff uitproberen.
Jullie horen nog van mij.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Laat het maar ons weten, ik ben zelf wel benieuwd naar het resultaat van dit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic