Opgelost! Ga naar oplossing.
vlemee schreef:Backup maken van je 3G in iTunes, nieuwe iPhone5 aansluiten aan iTunes en de laatste backup van de 3G daarheen terug zetten. Klaar 😉
Ik heb zelf een iPhone 3G, maar kan de VF contactenbackup-app niet op mijn telefoon installeren.
Je hebt hier versie 4.3 voor nodig volgens de app, en ik heb versie 4.2.1 en kan deze niet updaten naar 4.3
Hoe krijg ik nu mijn contacten overgezet, zonder dat ik ze allemaal stuk voor stuk moet ingeven?
Volgende week komt mijn nieuwe iPhone 5, dus wil dus graag straks al mijn nummers overzetten.
buubdaman schreef:
hallo,
bij mij synchroniseerde hij alleen mn vodafone contacten (terwijl ik eerst iedere week backupte) en nu is mijn oude simkaart gedeactiveert en mn nieuwe geactiveert maar heb ik dus geen 1 contact meer
wtf. Is er een andere manier dan met de vodafone bagger app? Ook zegt hij op internet dat ik maar 12 contacten heb terwijl in mijn blackberry geheugen (en voorheen) meer dan 500 contacten erin staan.
please fix
Riffraff schreef:buubdaman schreef:
hallo,
bij mij synchroniseerde hij alleen mn vodafone contacten (terwijl ik eerst iedere week backupte) en nu is mijn oude simkaart gedeactiveert en mn nieuwe geactiveert maar heb ik dus geen 1 contact meer
wtf. Is er een andere manier dan met de vodafone bagger app? Ook zegt hij op internet dat ik maar 12 contacten heb terwijl in mijn blackberry geheugen (en voorheen) meer dan 500 contacten erin staan.
please fix
Hoi,
Graag even wat meer gegevens. Begrijp ik goed dat je van een Blackberry naar een iPhone bent overgestapt en dat je nu dus een berg contacten mist? Hoe heb je de Blackberry gebackupt? En de andere manier is er zeker, is namelijk door te syncen met de computer. Om je Blackberry te syncen gebruik je de Blackberry Desktop Software, te downloaden van hun website, en koppel je de Blackberry met de USB kabel aan de computer om op die manier een sync uit te voeren. Let er even goed op dat de Blackberry software bij installatie toestemming krijgt om met je Outlook adressenbestand (op de PC) te communiceren of met het Adresboek (Mac OSX). Als je dan een volle backup hebt gedaan moet je op je computer al je contacten terugvinden in de contactenlijst van Outlook of in het adresboek.
Daarna iTunes installeren, wederom toestemming geven dat iTunes van de Outlook contacten, danwel het adresboek gebruik mag maken, je iPhone syncen en voila, je contacten staan ook weer op je nieuwe iPhone.
Btw, als je de contacten op je Blackberry naar de simkaart liet wegschrijven heb je nu dus wel een probleem omdat je oude simkaart nu geblokkeerd is. Moraal van het verhaal, nooit meer contacten op je SIM wegschrijven, altijd in het telefoongeheugen, en vervolgens syncen met computer, en indien beschikbaar ook in de cloud!
Hoop dat je vooruit kunt!
Riffraff schreef:Super! Hier zullen de andere forumgebruikers zeker ook iets aan hebben! Dank daarvoor 😉Graag even wat meer gegevens. Begrijp ik goed dat je van een Blackberry naar een iPhone bent overgestapt en dat je nu dus een berg contacten mist? Hoe heb je de Blackberry gebackupt? En de andere manier is er zeker, is namelijk door te syncen met de computer. Om je Blackberry te syncen gebruik je de Blackberry Desktop Software, te downloaden van hun website, en koppel je de Blackberry met de USB kabel aan de computer om op die manier een sync uit te voeren. Let er even goed op dat de Blackberry software bij installatie toestemming krijgt om met je Outlook adressenbestand (op de PC) te communiceren of met het Adresboek (Mac OSX). Als je dan een volle backup hebt gedaan moet je op je computer al je contacten terugvinden in de contactenlijst van Outlook of in het adresboek.
Daarna iTunes installeren, wederom toestemming geven dat iTunes van de Outlook contacten, danwel het adresboek gebruik mag maken, je iPhone syncen en voila, je contacten staan ook weer op je nieuwe iPhone.
Btw, als je de contacten op je Blackberry naar de simkaart liet wegschrijven heb je nu dus wel een probleem omdat je oude simkaart nu geblokkeerd is. Moraal van het verhaal, nooit meer contacten op je SIM wegschrijven, altijd in het telefoongeheugen, en vervolgens syncen met computer, en indien beschikbaar ook in de cloud!
Hoop dat je vooruit kunt!
Jolanda1990 schreef:Hoi Jolanda,
Hallo,
Op dit moment heb ik een Blackberry 9780, maar binnen enkele dagen hoop ik mijn iPhone 5 (ook met Vodafone abonnement) te ontvangen. Ik wil dan graag mijn contacten overzetten met behulp van de Vodafone contacten backup app. Ik heb al een backup van al mijn contacten gemaakt en ik was op internet alvast aan het kijken hoe het werkt met overzetten. Toen ik echter bij de lijst met telefoons kwam waar je de contacten naar over kunt zetten, stond de iPhone 5 er niet tussen.
Hoe kan ik nu de contacten overzetten naar de iPhone 5?
Groetjes, Jolanda
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.