patricia1984

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Contacten blijven in Whatsapp favorietenlijst staan

Ik maak gebruik van Whatsapp. Ik heb een aantal contacten verwijderd vanaf mijn mob maar omdat ze op de simkaart staan krijg ik ze niet uit mijn Whatsapp favorietenlijst. Weet iemand hoe ik de contacten uit deze lijst kan krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Patricia1984,

Welk toestel heb je precies? Helpt het als je WhatsApp even opnieuw installeert op je toestel? Zet je toestel tussen het verwijderen en opnieuw installeren wel even aan en uit.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi patricia1984,

Doordat de contacten nog op je sim staan blijven ze zichtbaar in What's app. Ik raad je aan om de contacten ook van je simkaart te verwijderen.
patricia1984
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
En hoe doe ik dat dan? Want ik heb ze sowieso niet meer in contactenlijst staan. Is voor mij dus onduidelijk hoe ik ze nu van simkaart kan verwijderen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Patricia1984,

Welk toestel heb je precies? Helpt het als je WhatsApp even opnieuw installeert op je toestel? Zet je toestel tussen het verwijderen en opnieuw installeren wel even aan en uit.
patricia1984
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een Nokia e72. De tip die je geeft ga ik zeker uitproberen. Hoop dat ze er dan uit zijn.
patricia1984
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
De tip die ik hier kreeg uitgevoerd.. Alleen nu zit ik met het probleem dat ik geen Whatsapp meer kan downloaden. Ik kom zeg maar wel terecht bij whatsapp waar je het kunt downloaden maar wat je moet aanklikken om het te downloaden die kan ik op de 1 of andere manier niet meer aanklikken. Ik heb eerst whatsapp verwijderd, toen mob uit en aan gezet en ook nog een update gedaan van de nokia store.
patricia1984
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het is gelukt!! Bedankt voor jullie hulp. Moest het wel via pc en smsbericht downloaden maar de contacten zijn eruit. Bedankt!!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Gelukkig! Goed om te horen Patricia:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic