dannybuur

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Nokia C3] Internet, msn, community's, en nokia store werkt niet! HELP

Ik heb sinds kort een nokia c3 mobiel en heb er een blyk sim in gedaan maar na dit alles wekt helemaal niks meer wat te maken heeft met wifi. eerst had ik gewoon msn en nu moet ik eerst "De meest recente Chatservice ophalen" en als ik dat doe zegt hij "kan geen verbinding maken met het netwerk. controleer de verbindingsinstellingen van uw telefoon en probeer het opnieuw"
 
en als ik community's wil laden zegt hij "probleem met netwerkverbinding. probeer het later opnieuw"
 
 
nou heb ik op internet gezogt voor oplossingen niks nuttigs gevonden! maar iemand zij dat ik opera mini opnieuw moest instaleren dus geprobeert.. en nokia store doet het blijk baar ook al niet meer als ik iets probeer te downloaden zegt hij "installatie mislukt. probeer het opnieuw"
en als ik naar bijvoorbeeld google toe wil gaan zegt hij "koppeling niet beschikbaar probeer het opnieuw"
 
en ik heb een "G" boven in beel en dat is iets met internet dus ik krijg steeds smsjes (nu al stuk of 200) dat mijn beltegoed op is.. dus dit zou ik ook graag weg willen hebben
 
dus kort gezegd doet eigenlijk helemaal niks het meer...
ik heb alles al geprobeert wat op internet staat dus ik probeer het hier maar even.
 
EDIT: heb het toestel zonet helemaal gereset nog steeds de zelfde problemen
 
Alvast bedankt voor eventuele antwoorden! M.V.G.  Danny.
2 Reacties 2
dannybuur
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een waardelooze *** mobiel ECHT BESLIST GEEN AANRADER DIE NOKIA C3 Waardeloos!!!! gatver.....
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Danny,

Ik heb je bericht even naar het goed bord verplaatst, zonder het kopje Nokia. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier meer over weten! Kan iemand danny helpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic