Patrick85

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Contact klantenservice

beste,

Ik probeer al 3dagen contact te krijgen met de klantgericht elke keer krijg ik te horen dat het te druk is en dat ik later terug moet bellen.
Ik heb op verschillende tijden gebeld ook dit hielp niet.
Ik heb een factuur ontvangen met mijn rekening nummer en iemand anders haar naam.
Wat kan ik doen om iemand te pakken te krijgen om mij dit uit te gaan leggen?
Op deze manier is het wettelijk ontbinden van het contract geen probleem. Indien er een oplossing voor komt of eindelijk een reactie is dit dan ook niet noodzakelijk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Patrick85
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is opgelost uiteindelijk iemand via de chat weten te bereiken.
Vertrouwelijke informatie ga ik "persoonlijk" niet via fora of andere media melden dat doe ik liever via mail en/of telefoon.

Buiten dat, het probleem is opgelost dat is het belangrijkste.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Je zou het eens kunnen proberen via de chat of Facebook. Vanuit hier kan ik hierin niks betekenen omdat wij niet in de systemen vanuit hier kunnen. Tevens worden hier ook geen privacy gevoelige gegevens gedeeld.
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost
Patrick85
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hmm hoop niet dat dit de toekomst is Facebook ?
Chat is nog nooit iemand op geweest.
Indien ook morgen ik niemand te pakken krijg laat ik het contract ontbinden. Vodafone is helaas niet het libertel van vroeger helaas.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is raar :8 , heb net geprobeerd om een chat bericht te starten vanuit thuis maar dat werkt bij mij gewoon. Betreft de klantenservice ligt het eraan welke afdeling je moet hebben. Het kan zijn dat het op de ene afdeling drukker is dan de ander.
Helaas leven we nu in een tijd waar veel met social media wordt gedaan en dit zal steeds meer uitgebreid worden. Mocht je het via Facebook proberen dan kun je een bericht posten op de wall. Vervolgens zullen mijn collega's het verder afhandelen via privé berichten. Let er dan wel op dat dit op volgorde van posts wordt afgehandeld.
Patrick85
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is opgelost uiteindelijk iemand via de chat weten te bereiken.
Vertrouwelijke informatie ga ik "persoonlijk" niet via fora of andere media melden dat doe ik liever via mail en/of telefoon.

Buiten dat, het probleem is opgelost dat is het belangrijkste.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het is opgelost!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gelukkig Patrick85 , ik heb je bericht als oplossing geaccepteerd en het topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic