berken

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan mijn femtocel niet registreren via Google,

Kan mijn femtocel niet registreren via Google,
Het nummer is : femtocel 1.0 model 253481126 en S/N sc8*moderator edit: sn verwijderd*
Een vodafone medewerker heeft mij één keer gebld, maar ik was toen niet thuis. Daarna diverse sms'jes via mijn mobiele nummer met het verzoek om hem terug te bellen, maar ..........hij had geen nummer opgegeven.Kon hem dus niet bellen.
Al met al heel vervelend.
Hoor graag een antwoord met een oplossing, want ben thuis mobiel niet bereikbaar.
0*moderator edit: vast nummer verwijderd*
P.Kirch
*moderator edit: privégegevens svp nooit openbaar vermelden, zie ook de huisregels.*
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Wij kunnen vanuit hier niet in de systemen en kunnen deze dus ook niet voor je registreren.
Zover ik weet mag de klantenservice dit ook niet omdat het via my Vodafone gaat. (Zijn privacy gevoelige gegevens aangekoppeld) je dient dit zelf te doen via my Vodafone. Mocht het dan nog niet lukken kun je contact opnemen met de klantenservice. Er wordt dan een case aangemaakt voor je
Tevens wil ik je verzoeken om de gegevens van de femtocell te verwijderen in je bovenstaande post. Dit gaat namelijk niemand wat aan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
berken , welkom op het Vodafone Forum. Ik wil je vragen om eerst de huisregels na te lezen. Aangezien je bericht nu niet voldoet aan deze regels (forum is voor en door gebruikers/geen privégegevens plaatsen) is het topic nu gesloten. Op een later moment zal je topic worden gearchiveerd. Je bent uiteraard welkom om alsnog berichten te plaatsen die wel voldoen aan de huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic