ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben als ik, mijn moeder en mijn buurman.
Wij zijn allemaal klant van Vodafone met een Iphone. Zelf gebruik ik de Iphone 5s, mijn moeder gebruikt de iphone 5 en mijn buurman de iphone 4s.
Wat wij allemaal ondervinden is dat de data verbinding steeds wegvalt, er kan dan wel gewoon gebeld of gesmst worden maar er staat boven in beeld geen GPRS, E (van EDGE) 3G of 4G maar enkel alleen Vodafone NL.
Na het opnieuw opstarten van het toestel of toestel in vliegtuig mode zetten en er weer uithalen komt de data verbinding weer terug en werkt het wel.
Zelf heb ik dit al meer dan een jaar en heb dit met meerdere toestellen gehad, aangezien ik dacht dat dit een probleem was met het toestel. Ook heb ik geprobeerd om mijn eigen toestel helemaal te resetten en netwerkinstellingen opnieuw in te stellen. En je raad het, dit had geen effect. Maar toen ik hoorde dat ook mijn moeder en mijn buurman hetzelfde probleem hebben, wist ik het zeker dat het niet aan mijn telefoon ligt maar aan Vodafone.