naaldenberg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Constant wegvallen data verbinding

ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben als ik, mijn moeder en mijn buurman.
Wij zijn allemaal klant van Vodafone met een Iphone. Zelf gebruik ik de Iphone 5s, mijn moeder gebruikt de iphone 5 en mijn buurman de iphone 4s.
Wat wij allemaal ondervinden is dat de data verbinding steeds wegvalt, er kan dan wel gewoon gebeld of gesmst worden maar er staat boven in beeld geen GPRS, E (van EDGE) 3G of 4G maar enkel alleen Vodafone NL.

Na het opnieuw opstarten van het toestel of toestel in vliegtuig mode zetten en er weer uithalen komt de data verbinding weer terug en werkt het wel.
Zelf heb ik dit al meer dan een jaar en heb dit met meerdere toestellen gehad, aangezien ik dacht dat dit een probleem was met het toestel. Ook heb ik geprobeerd om mijn eigen toestel helemaal te resetten en netwerkinstellingen opnieuw in te stellen. En je raad het, dit had geen effect. Maar toen ik hoorde dat ook mijn moeder en mijn buurman hetzelfde probleem hebben, wist ik het zeker dat het niet aan mijn telefoon ligt maar aan Vodafone.

2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @naaldenberg
Waarschijnlijk is het je al opgevallen dat je weinig reacties krijgt op je vraag. Het zou kunnen dat dit komt doordat we niet weten waar je dit precies ervaart. Kun je een postcode en woonplaats aan de topictitel toevoegen?

NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@naaldenberg ,

Dit klinkt als een probleem bij de mast
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic