Martin 1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Configuratie OneNumber lukt niet

Ik heb al meerdere malen gebeld met Vodafone en alles geprobeerd en ik kan mijn I watch niet configureren waar door ik ook geen netwerk provider kan selecteren ik heb ook meerdere gebruikers in mijn Vodafone netwerk staan wellicht dat het daar mee te maken heeft echter geeft de klantenservice aan dat mijn rechten goed staan en dat het moet werken allen de app van i watch geeft aan dat de aan dat hij niet word ondersteund geen mobile data van vf nl in deze regio kan iemand helpen 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3149Posts
  • 929Oplossingen
  • 1059Likes

Hi @Martin 1, goedemorgen en welkom hier!

Wat vervelend dat het niet lukt om OneNumber te bestellen. Ik zie dat er door mijn collega's een case is aangemaakt. Wel ben ik benieuwd naar welke foutmelding je precies krijgt als je OneNumber probeert te bestellen. Wie weet dat ik nog een trucje achter de hand heb 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic