Beste Vodafone,
Hopelijk kunnen wij geholpen worden met facturen die wij hebben ontvangen. Het gaat om de facturen van onze mobiele telefonie-abonnementen van november 23, december 23 en januari 24.
Sinds december hebben wij herhaaldelijk contact opgenomen met de Vodafone klantenservice in verband met telefoonnummers die ten onrechte in rekening worden gebracht op deze facturen. Helaas hebben tot op heden geen bevredigende oplossing ontvangen, en zijn we behoorlijk teleurgesteld over het gebrek aan vooruitgang in deze kwestie.
We hebben ons uiterste best gedaan om deze zaak duidelijk te maken bij uw medewerkers, maar hebben het gevoel dat we van het kastje naar de muur worden gestuurd.
Daarom deze poging, in de hoop dat de Community kan helpen.
Wie kunnen wij bereiken om het volgende te regelen:
Alle onjuist in rekening gebrachte telefoonnummers worden gecrediteerd op ons account
De telefoonnummers die ten onrechte in rekening zijn gebracht, zullen niet langer op de toekomstige facturen voorkomen.
Telefonisch contact met de klantenservice lijkt helaas niet te werken.
Bij voorbaat dank voor uw hulp.