Monique196622

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Compliment

Goedemorgen,

Anderhalve week geleden wilde ik een aantal abonnementen omzetten, verlengen en opnieuw afsluiten. Kreeg Ron ******** zakelijk aan te telefoon. Hij heeft me weg wijs gemaakt en alles opgepakt wat mijn wensen waren. Een paar dagen later kreeg ik het eerste toestel, maar zag dat de instellingen in myvodafone nog niet juist stonden. Dus ben gaan bellen…. zucht…. na vreselijke keuzemenu's kwam ik schijnbaar bij verkoop uit… deze meneer was joviaal en ratelde aan 1 stuk door maar luisteren was niet zijn sterkste kant…. uiteindelijk verloor ik een beetje mijn geduld en vroeg of hij mij door wilde verbinden… Dat gebeurde.. kwam bij een meneer… erg vriendelijk….  doordat het systeem niet de juiste gegevens had…. mocht hij mij niet te woord staan ivm de wet privicy…(Maar waar waren mijn gevoelige informatie dan die ik al had verstrekt had aan Vodafone?) .GRRRR na lang heen en weer soebatten … en 45 minuten later… was het verstandiger om de handelingen opnieuw in te voeren in het systeem of naar een winkel te gaan van Vodafone… (dit zag ik niet zo zitten)… Nu inmiddels 2 klant nummers verder… kon ik zelf niks meer wijzigen… en moest dus wel naar een winkel. Vrijdagavond naar een Vodafone winkel Zoetermeer…. vriendelijk en goed geholpen… alhoewel ze ook even met de handen in het haar zaten… 2 klant nummers waren opgeheven en er was een nieuwe aangemaakt (3 klantnummers verder)... oke… ik vond het prima… als het maar opgelost was! Nou niet…. inmiddels ongeveer 50 mails verder met bevestigingen en omzettingen en bestellingen enz enz… Belde gelukkig Ron ******* na het weekend op (mijn eerste contact persoon) om te vragen hoe het allemaal liep! Ik mijn verhaal gedaan…. hij kijkt in het systeem en zegt…. helaas mevrouw…. ze hebben het niet goed gedaan….. u heeft nog steeds meerdere klant nummers………. pffffff uiteindelijk heeft hij op de achtergrond alles goed gezet, mij de volgende dag weer terug gebeld, alles weer gecontroleerd en nu ben ik weer tevreden! Dus mijn complimenten voor Ron *****  afdeling zakelijk …. hij luistert, is duidelijk,  continueert, voortgang bewaking, vriendelijk en betrokken!

Door deze medewerker van Vodafone… heb ik het totale abonnement niet opgezegd!

Gr. Monique

Moderator edit: achternaam verwijderd ivm privacy collega.

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Monique196622 
Wat een lang verhaal maar eind goed, al goed.
Fijn dat je dit met ons wilt delen en super geweldig dat deze medewerker je heeft doen besluiten om bij Vodafone te blijven. Echt super geweldig! Dan wens ik je bij deze heel veel plezier alvast en dat je er heel tevreden mee bent.

Ook een goed weekend alvast gewenst.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Monique196622 
Jeetje, jammer om te lezen dat er zoveel mis gaat! Echter super dat Ron het heeft opgelost en zo goed heeft geholpen! 
Ik zal het compliment doorsturen naar hem toe zetten. Dankjewel voor het delen! 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Topic gesloten 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic