Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Opgelost - Storing bellen en mobiele data op ons 4G netwerk

Op dit moment kun je problemen ondervinden met het gebruik van mobiele data en bellen op ons 4G netwerk. Schakel in dat geval je toestel even terug naar 3G. Dan kun je in ieder geval internetten en bellen op ons 3G netwerk.

Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment weten we helaas nog niet hoelang dat gaat duren. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer informatie is, zullen we dat delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, moet je geregistreerd zijn op onze Community. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst (bovenaan de pagina, rechterkant). Als je wel al lid bent, dan klik je op 'Opties' onderaan dit bericht en dan op 'Topic Volgen'.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update 21-11 09:55 uur:
Inmiddels is de storing verholpen. Indien je het toestel op 3G hebt gezet, mag je het toestel weer terug zetten op 4G. Mocht je nog problemen ervaren, start het toestel opnieuw op.
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update 21-11 09:55 uur:
Inmiddels is de storing verholpen. Indien je het toestel op 3G hebt gezet, mag je het toestel weer terug zetten op 4G. Mocht je nog problemen ervaren, start het toestel opnieuw op.
 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Opgelost. Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic