volendam1966

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Compliment voor klanten service

Vrijdag liep mijn contract af en ik heb mijn postpaid kaartje vervangen door een prepaid kaartje, waar ik nog een tegoed op had staan van rond 45 euro. Echter bij het wisselen van de sim krijg je automatisch bericht dat je configuratieinstellingen moeten worden aangepast. Vodafone stuurt je dan automatisch per sms deze instellingen. Helemaal goed natuurlijk, ware het niet dat daardoor ook de instellingen voor toegangspunten ed automatsich zijn ingesteld voor internet. Door deze instellingen wordt er autmatisch contact opgebeouwd en wordt er dus internet tijd in rekening gebracht. Op zondag ochtend kreeg ik een bericht per sms dat mijn beltegoed bijna op was.
Ik snapte daar niets van maar kreeg wel een vermoeden had met de geinstalleerde internetinstellingen. Vandaag contact opgenomen met de klantenservice en het probleem uitgelegd van het ongewild internetten na sim wisseling. De medewerker was zeer correct en begripvol. Crediet is weer hersteld naar saldo voor automatische configuratie en tevens heeft hij internet geblokkeerd op zijn voorstel. Maar ik kan dan wel wifi gebruiken. Helemaal top !!! een warme Douche voor Vodafone en deze begripvolle medewerker.
 
Ray Bos
Volendam 
3 Reacties 3
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi volendam1966,

dat is fijn om te horen dat de klantenservice begripvol was en je beltegoed gecrediteerd heeft.

bedankt dat je dit compliment met ons deel hier op het forum 😉
Denise_

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wil zelf ook graag een compliment maken aan de winkel in Purmerend.
Heb wat problemen gehad met mijn toestel en een andere winkel.
In Purmerend ben ik echter door het personeel zo goed en lief geholpen!!!
Dat vind ik gewoon het zeggen waard. Wat ik echter wel raar vind is dat je
heel gemakkelijk een klachten formulier kan vinden op de site, maar je niet
zo makkelijk een pluim uit kan delen. Dus bij deze: team Purmerend, bedankt
voor alles!!!!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen! Bedankt voor het compliment.
Je kunt overigens via Vodafone.nl/feedback ook positieve feedback aan ons doorgeven!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic