Ten behoeve van een applicatie moet ik een document scannen. Herhaalde pogingen zonder resultaat. Steeds melding:Fout. Wij zijn gestuit op een netwerk communicatiefout (A40000).
Opgelost! Ga naar oplossing.
PieterChri wrote:
Dank Energieboy (mooie naam!!!). Nee het was op de site van MuchBetter.
Hmm, en heb je hun zelf ook al een bericht toegezonden?
Ligt het daar aan de site of ben je er zeker van dat het bij Vodafone ligt?
Of denk je dat je toestel kuren heeft?
Bedankt voor de naam compliment
Hoi @PieterChri
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heb je dit probleem bij het invullen van een formulier op de website van Vodafone? Of is het probleem ergens anders?
Als het op een formulier is op de Vodafone site, dan kan je op die pagina op FEEDBACK klikken, zie je in het rood rechts in beeld. En dan komt je klacht op de juiste afdeling!
Anders hier even wachten tot een Vodafone medewerker je verder helpt. Laat nog even waar je het probleem hebt.
Dank Energieboy (mooie naam!!!). Nee het was op de site van MuchBetter.
PieterChri wrote:
Dank Energieboy (mooie naam!!!). Nee het was op de site van MuchBetter.
Hmm, en heb je hun zelf ook al een bericht toegezonden?
Ligt het daar aan de site of ben je er zeker van dat het bij Vodafone ligt?
Of denk je dat je toestel kuren heeft?
Bedankt voor de naam compliment
Hi @PieterChri. Een warm welkom op de Vodafone Community.
Een foutmelding zien we liever nooit voorbij komen! Laten we op onderzoek gaan waarom je dit document van MuchBetter niet kunt scannen. Ik zie dat @Energieboy al een aantal goede vragen heeft gesteld. Ik ben dan ook reuze benieuwd naar de antwoorden hierop. Daarnaast ben ik ook benieuwd of je dit probleem ervaart via een ander apparaat. Dit om uit te sluiten of het probleem mogelijk ligt bij de host van de website. We horen graag van je.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.