jordyscheep

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Communicatie rondom 4G

geachte vodafone,

Bij mij begint de irritatie los te breken.

Ik wil net zo op de hoogte gehouden worden zoals kpn het doet want als je daar je postcode invult zie je gelijk wanneer er 4g dekking is en dit is vanaf september en bij jullie zie je alleen waar het nu al aangelegd is en dit irriteerd me verschrikkelijk.

Daarom doe hier wat aan en geef meer informatie inplaats van dat we steeds krijgen te horen dat jullie nog van niks weten !!

Jullie weten het wel maar houden alles stijf binnen 4 muren!!

Graagt hoor ik wat.
2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo Jordyscheep,

Elke aanbieder heeft zijn eigen manier van communicatie. Vodafone heeft ervoor gekozen om de 4G-dekking op deze wijze te laten zien. Uiteraard willen we zo open mogelijk communiceren. Het zou niet fijn zijn als we je valse hoop geven door geplande dekking aan te geven en het dan niet kunnen waarmaken, toch? Op deze manier weet je in elk geval zeker waar je aan toe bent.

Ik vind het jammer om te lezen dat je hierdoor geïrriteerd raakt. Is er een speciale locatie waar je op 4G zit te wachten?

sannieboy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Persoonlijk ben ik erg benieuwd wanneer Vodafone 4G gaat activeren in de rest van Nederland en dan met name in Almere. Zodra 4G geactiveerd is in Almere, activeer ik direct de 4G blox! (Nu heeft dat nog erg weinig zin.)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic