Ik heb een ziggo en vodafone abonnement.
Daarmee zou ik recht hebben op diverse extra's waaronder bijvoorbeeld een extra zenderpakket.
In middels ben ik 8 weken bezig om dat te regelen maar schijnt maar niet te lukken.
Verschillende keren contact gehad met Ziggo, echter steeds komen ze niet verder als "Vodafone heeft de gegevens nog niet doorgegeven"
Telefonisch contact met Vodafone lost niets op, In de winkel heeft men ontdekt dat zowel het nieuwe als het oude woonadres nog op mijn abonnement staat. (jaja.. op "mijnvodafone" stond het wel goed...)
Gelukkig, de medewerker in de winkel heeft het allemaal netjes geregeld en nu moet ik een paar dagen wachten en dan krijg ik een mail voor mijn extra's....... Na wederom 3 WEKEN wachten blijkt het volgens Ziggo nog steeds niet geregeld te zijn. Ik heb geen idee hoe ik hier nog uit moet komen. Ik heb nu al bijna 2 maanden niet dat waar ik eigenlijk recht op heb, en niemand lijkt in staat op het op te lossen.
Mijn vraag is, zijn er nog meer mensen die zeer slechte ervaring hebben met de combi deal?
Hoe hebben jullie het opgelost?