crimson

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Collect call

Ik wil gebruik maken van Collect Call om uit Nederland naar Canada te bellen. Is dat mogelijk en zo ja met welk nr. kan ik dit doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad crimson
Zover ik weet is dit tegenwoordig niet meer mogelijk.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi crimson
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik vraag me af of dat nog wel werkt. Maar als je op Google zoekt naar Collect Call dan kom je vast wel wat informatie tegen. Zoals onderstaande:

1) Staan prijzen bij: http://www.rugzakreis.nl/reis-voorbereiding/collect-call.htm
2) Staan ook alle nummers: https://www.wereldreis.net/reistips/bereikbaarheid-onderweg/collect-call/

Maar hou er rekening mee dat veel providers hier niet meer aan doen en dat het bellen soms naar zo'n nummer ook gewoon geld kost. Daardoor is een dergelijk gesprek meestal duurder dan een normaal gesprek. Meestal zal een oproeper er dan ook voor kiezen zelf de kosten te dragen, vooral als hij het gesprek automatisch tot stand kan brengen (wat tegenwoordig haast altijd mogelijk is)

Zou je dan niet gewoon via Internet bellen of WhatsApp of via iMessage (een app via je mobiel). Dat kost je bijna niets (want het gaat via internet) en dan heb je ook geen hoge kosten (jij niet en de ontvanger niet).

Maar wil je een nummer hebben, bel anders even de klantenservice van Vodafone om te vragen of dit nog wel bestaat en of het mogelijk is bij Vodafone. Zou haast zeggen, Collect Call is wel uit de tijd hoor :blush:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad crimson
Zover ik weet is dit tegenwoordig niet meer mogelijk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic