Rowan_Ridderhof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kosten abbonement na bestelling

Hallo,
Ik heb een vraag over de kosten van mijn abonnement na het verlengen hiervan. Via My Vodafone heb ik mijn abonnement verlengt. Ik heb gekozen voor een Red Abonnement met een Samsung Galaxy S10 Plus 128GB Black. In combinatie met Ziggo krijg ik o.a. 5 euro korting en dubbele data. Ik betaal 144 euro direct, dit komt maandelijks neer op:
30 euro abonnement kosten
27 euro toestelkosten
-5 euro ziggo voordeel
-2 euro factuur korting.

Zo heb ik dit besteld. kwam neer op 50 euro per maand en 149 euro vooraf betalen.

Nu mijn vraag: Op de bevestigingsmail die ik van Vodafone kreeg staat geen enkele Ziggo korting. Er staat 57 euro per maand en 149 euro vooraf. Klopt het dat de korting niet op de mail verschijnt? of is er ergens iets fout gegaan?
(Op de vraag of ik Ziggo klant was heb ik ja ingevuld.)

Alvast dank voor de reactie!

Met vriendelijke groet,

Rowan Ridderhof
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12292Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Rowan_Ridderhof
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het klopt dat de Ziggo combinatie korting NIET op je factuur staat. Dit is gedaan omdat dit een extra dienst is en
mocht je in de tussentijd stoppen bij Ziggo dan zou het op je contract staan en dan kan Vodafone die korting niet meer stoppen. Dat is de reden waarom het er niet op staat en bij de eerst volgende komt het wel te staan.

2,- euro factuur korting is meestal al van het factuur bedrag afgehaald. Er staat dan op de site, 2,- euro factuur korting is al verwerkt in het factuur bedrag. Of dit in jou geval ook zo is, kan ik niet zien. Daarvoor zou ik nog even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Hopende je hiermee te hebben geholpen. Onderstaande stuur ik altijd even mee ter extra info:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12292Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Rowan_Ridderhof
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het klopt dat de Ziggo combinatie korting NIET op je factuur staat. Dit is gedaan omdat dit een extra dienst is en
mocht je in de tussentijd stoppen bij Ziggo dan zou het op je contract staan en dan kan Vodafone die korting niet meer stoppen. Dat is de reden waarom het er niet op staat en bij de eerst volgende komt het wel te staan.

2,- euro factuur korting is meestal al van het factuur bedrag afgehaald. Er staat dan op de site, 2,- euro factuur korting is al verwerkt in het factuur bedrag. Of dit in jou geval ook zo is, kan ik niet zien. Daarvoor zou ik nog even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Hopende je hiermee te hebben geholpen. Onderstaande stuur ik altijd even mee ter extra info:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je ons inmiddels ook een berichtje gestuurd Rowan_Ridderhof?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic