Mondriaan

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Catchfavorites

Hallo, ik heb sinds ong. een week MN nieuwe Samsung S7, ik waarnam dat er een proces is (Catchfavorites) dat wel 15 Mb data gebruikt, das wel 10 floppies om in oude termen te praten, dit orocess heeft waarschijnlijk te maken met newsfeeds zoals yahoonews en Twitter, is er een mogelijkheid om dit orocess lam te leggen want het vinden van al deze processen is erg moeilijk.
11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing
Voor dat je hem kan legt zou ik eerst uitzoeken waar hij precies voor werkt.
Daarna kun je altijd nog de newsfeed etc stopzetten.
Mondriaan
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zolang ik niet weet waarvoor het werkt vind ik het brutaal dat er zoveel info gedownloaded wordt naar mijn toestel.
Mondriaan
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ik heb al gezocht naar info over het bestand maar dat levert weer tig cookies en een ton aan reclame op.
Mondriaan
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En als iemand die onder z'n naam heeft staan dat ie van Vodafone is geen duidelijk antwoord kan geven denk ik dat u zelf maar moet gaan zoeken dat dat antwoord wel gegeven kan worden
Anonymous
Niet van toepassing

Om eerlijk te zijn ben ik inderdaad een medewerker van de klantenservice. Echter reageer ik hier in mijn vrije tijd en probeer ik zo goed mogelijk te adviseren. Het probleem wat je noemt ben ik nog niet tegen gekomen. Ook ik al heb op internet hierover gezocht maar ben inderdaad nog niks tegen gekomen.
Echter heb ik zelf dit probleem niet omdat ik geen Samsung telefoon heb, kan het zelf dus niet reproduceren. Vandaar ook mijn bericht verwijder niet iets als je het niet zeker weet. Heb je al met Samsung hierover contact gehad? Tevens is het zo dathet forum bedoelt is dat andere klanten reageren met een eventuele oplossing. Vind het daarom ook jammer dat je het laatste bericht gepost hebt.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi Mondriaan, heb je met behulp van de tips van Steven- nog de oplossing kunnen vinden?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Catchfavorites is voor de yahoo&twitter edge panels

Als u dit wilt uitzetten worden deze dus niet meer geupdate. wilt u dat?
Anonymous
Niet van toepassing
Thnx
Mag ik vragen waar je dit bent tegen gekomen?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Steven-

Nergens op het open internet.

In de developer channels wordt veel gesproken over andere functionaliteiten (yahoo & twitter) beschikbaar maken op telefoons die dit niet hebben.

(Bijvoorbeeld op de koreaanse versie van de edge telefoons. )

Daaruit weet ik alle systeemfucnties in de galaxy edge telefoons, met hun functionaliteit
Anonymous
Niet van toepassing
Thnx , mocht ik een keer iets niet weten, dan weet ik je te vinden 🙂
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Helaas heeft u nog niet gereageerd, is uw vraag nu voldoende beantwoord?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic