jeanpaul88

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Carrier Update

Ik heb een Iphone 3g en heb sinds vandaag een abonnement bij Vodafone. Ik ben overgestapt van T-mobile waar ik ook de simunlock procedure in gang heb gezet. Ik heb de stappen zoals vermeld op hun website voor het unlocken van de iphone doorlopen. Het probleem is dat ik geen melding krijg in Itunes of op mijn iphone dat er carrier updates moeten worden uitgevoerd/aanbiedersinstellingen moeten worden geupdate, zoals wel staat vermeld in het stappenplan van T-mobile. Ik heb mijn telefoon getest en ik kan er mee bellen en smsen naar andere telefoons. Ik heb echter geprobeerd om mij aan te melden bij My vodafone en ik krijg geen smsje van het nummer 3000 om een wachtwoord te ontvangen. Ook doet mijn internet het niet omdat de juiste instellingen niet in mijn telefoon staan. Wat moet ik doen om tot een oplossing te komen?
2 Reacties 2
jeanpaul88
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is inmiddels verholpen in een Vodafone winkel.
wil

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op iphone forum las ik dat er een carrier update (versie 9.1) is voor vodafone. Men kreeg dit na de update naar itunes 10.1. Ik krijg echter geen melding dat er een update carrier is. Waarom krijgen sommigen mensen dit wel te zien en anderen niet?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic