wowt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc Start Elke Keer Opnieuw Op

Beste formum bezoeker,... geachte Vodafone moderator,Sinds 6 weken doet mijn HTC HD2 raar. Het wordt met de dag erger. Eerst bleef het toestel 'hangen' (oplossing -> batterij eruit, erin), totdat het apparaat elke keer opnieuw begon op te starten ('oplossing' -> batterij er voor lange tijd uit en er weer in). Sinds kort is dit ook geen oplossing meer! Ik moet de batterij er voor een nacht uithalen om daarna weer een half uurtje met het toestel te kunnen werken.Het HD2 toestel heb ik aangeschaft tijdens het verlengen van het abonnement via vodafone.nlWat schets mijn verbazing dan ook als ik met het kapotte apparaat bij de vodafone-shop in Amersfoort langs ga. Er wordt geconcludeerd dat het apparaat stuk is, maar ze willen het niet aannemen ter reparatie. Er is een 'pakbon' bij nodig. Die heb ik niet meer. Er werd mij medegedeeld dat ik deze kon opvragen via de helpdesk van Vodafone. Niks bleek echter minder waar! Ik heb een aantal keer gebeld met de helpdesk en/of klantenservice. Kreeg hierbij zowel aardige als minder aardige medewerkers aan de lijn. Niemand echter, kon me aan de pakbon helpen. Ten einde raad maar online een klacht ingediend. Het klachten-invul-schermpje kan echter maar 1000 tekens bevatten. Dat was niet genoeg voor mijn toedracht. Ik heb dus maar een telefoonnummer achtergelaten waarop ik wel te bereiken ben (niet die van het kapotte toestel van Vodafone dus, maar van de BB via KPN). De enige reacties die ik terug krijg zijn de standaard antwoorden dat het bericht ontvangen is en dat Vodafone binnen 2 werkdagen zal proberen te reageren. Na 2 werkdagen kreeg ik de melding dat 'ze' nog 3 werkdagen extra nodig hadden om te reageren. Uiteindelijk kwam de reply van Vodafone-klachten-> _____________________knip_________________________Hartelijk dank voor uw e-mail waaruit ik begrijp dat u via e-mail een aantal gegevens wil doorgeven maar dat hiervoor de ruimte niet toereikend is. Namens Vodafone bied ik hiervoor de excuses aan. Uit uw e-mail kon ik veder niet opmaken wat het probleem is maar heb daarvoor de aantekeningen geraadpleegd. Ik zie dat u een abonnement met een toestel heeft besteld bij Elders Websales. Dit toestel blijkt defect en wilt u ter reparatie aanbiedenHiervoor is de pakbon benodigd. Wij zouden u hiermee graag van dienst zijn maar deze kan alleen opgevraagd worden bij het verkooppunt.Dit is dus geen onwil.Ter volledigheid hierbij de de contact gegevens van het verkooppuntTelepact B.V.Henry Dunantweg 30 - 2402 NR ALPHEN A/D RIJN TelefoonNr 0172484700_____________________plak_________________________Nu wil het geval dat ik echt niet een toestel heb besteld via 'Elders Websales'(what's in a name?) Laat staan, via Telepact (what's in a name?),.... NEE,.. echt niet! Ik heb mijn abonnement verlengd via vodafone.nl! Inmiddels heb ik al verschillende Vodafone-winkels gefrequenteerd. (Amersfoort, Deventer Enschede en onlangs zelfs Amsterdam)De medewerkers zijn over het algemeen vriendelijk maar niet erg begripvol. De laatste 2 medewerkers hebben wat lopen prutsen met de HD2 en gaven aan dat het een serie was die via Vodafone geleverd was waarvan de ROM (???) niet goed was. Die moest ik dan maar even via vodafone.nl of HTC-website updaten. Een aantal pogingen tot updaten later, en een heleboel leeswerk,... bleef het apparaat immer instabiel! Ik heb me zelf zo hard ingelezen dat ik volgens mij begrijp dat de officiële software van vodafone niet om kan gaan met de hardware en radio-versie die in mijn HD2 zit. Een pakbon krijg ik niet toegestuurd (Ook niet via Telepact en Elders Websales. Ik heb ze beiden getelefoneerd, maar ze hadden geen idee waar ik het over had)Terugsturen van het apparaat lijkt dus een onbegonnen queste.Naast de xda-developers website probeer ik nu dus maar hier mijn heil te zoeken. In de hoop dat u wellicht een oplossing heeft voor mijn probleem dat ik al weken lang niet kan bellen of gebeld worden. Het online bankieren komt inmiddels ook in gevaar (als ik de TAN moet ontvangen slaat het toestel op tilt hetgeen me weer een belletje met ING oplevert). Ik weiger echter om software van sites anders dan Vodafone of HTC op mijn telefoon te zetten! Niet in de laatste plaats vanwege de garantie!@ Admin -> U vindt dit wellicht geen technisch probleem. Ik wel. Voor de zekerheid maar een screenshotje gemaakt van deze post.Het moet me van het hart dat ik werkelijk onprettig verrast ben door zowel uw 'live' als 'telefonische' ingangen betreffende dit probleem. Ik hoop dan ook hier een daadkrachtig antwoord te vinden! Wat ik niet begrijp? -> Dat u een pakbon wilt. U heeft het serienummer icm de imei en mijn persoonsgegevens. Waarom moet het nu zo moeilijk gemaakt worden?Laat me aub gewoon het toestel via een winkel van u inleveren of opsturen naar een, al dan niet portovrij adres,... dan zijn we er toch uit dunkt me?Gr.W.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic