Maudy1935

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CM Telecom BV Droidboost

Hallo ,

Mijn moeder van 82 wordt plotseling geconfronteerd met facturen van Vodafone waarop bedragen staan van 25 Euro per maand voor "Aankoop bij derden - CM Telecom BV" Droidboost. Zij weet hier niets vanaf, heeft zich ook nooit aangemeld of toestemming gegeven en heeft ook geen enkel voordeel gehad of gebruik gemaakt van deze diensten. Graag zouden we deze facturen gecrediteerd zien.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om samen met je moeder hiervoor te bellen naar de klantenservice. Mijn collega's daar kunnen met je meekijken wat er aan de hand is en dit eventueel oplossen
*op dit moment zijn er nog werkzaamheden in onze systemen waardoor we dit soort gegevens nog niet kunnen inzien. Ik raad aan om hiervoor later op de dag in te bellen.
Maudy1935
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Dank voor je reactie. Ik heb gebeld met de klantenservice echter kunnen ze me geenzins helpen. Het enige wat ze zeggen is om een klacht in te dienen en geven een website waar je je nummer kunt laten blokkeren. Maar ondertussen is er voor 2 maanden geld gepikt en niemand weet waarvoor en door wie. Het is toch ongelooflijk dat Vodafone d.m.v. een automatische incasso facturen int voor derde partijen en dat je daar niets aan kunt doen omdat het wettelijk zo geregeld is. Althans dat zeggen ze bij de klantenservice. Met andere woorden; ze innen wel het geld en sluizen dat door , maar het het is niet hun schuld. Daar komt ook nog bij dat mijn moeder het zelf moet aankaarten. Ze weet bij god niet waar het over gaat. Vodafone incasseert geld van de abonnee, geeft het weer door aan CM en die weer aan Droidboost. En waarvoor? Ik snap het niet en krijg het ook niet uitgelegd aan mijn moeder van 82. Hoeveel mensen moeten dit ook al niet meemaken zonder dat ze er iets van snappen. Ik zou zeggen, gewoon ouderwetse factuur zonder automatisch incasso en betalen wat je verbruikt of waar je een overeenkomst voor bent aangegaan. Maar dit is ordinaire diefstal.


daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Maudy1935

Jeetje je moeder van 82 ( wat overigens een mooie leeftijd is )
Die een dienst heeft "afgesloten" zonder het te weten. Het is tegenwoordig sneller gebeurd dan gedacht ????

Kijk eens naar onderstaande link:

https://www.vodafone.nl/support/betaalde-diensten-stopzetten/

Na het aangeven van de 3 antwoorden kom je uit bij punt 4 "
Laat het ons weten
Hebben onze tips en tricks niet geholpen? Laat het ons weten als je alsnog een vraag of klacht hebt over een betaalde dienst. We zoeken dan samen naar een oplossing. Je kunt je vraag of klacht indienen via My Vodafone." ????

Groetjes,
Daims
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Maudy1935 ik ben erg benieuwd! Heb je nog iets gehad aan de tips van daims ? 🙂
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Als er binnen 48 uur geen reactie meer komt, sluiten we het topic. Je kunt er dan niet meer op reageren.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic