Thelma

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik krijg geen meldingsgeluid als ik een whatsapp ontvang wel als ik een bericht ontvang

Ik krijg geen meldingsgeluid als ik een nieuw wtasapp bericht ontvang. Ik heb al vanalles geprobeerd,maar zonder resultaat. Als ik via bericht een bericht ontvang krijg ik wel een meldingsgeluid.
14 Reacties 14
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Ik neem aan dat je met volgende bedoeld dat je via de SMS wel een notificatie ontvangt.
Als ik via bericht een bericht ontvang krijg ik wel een meldingsgeluid.
Welke stappen heb jezelf ondernomen om deze problemen op te lossen? Als je even naar Instellingen > Apps > WhatsApp gaat staat de optie ''Meldingen'' als toegestaan? Check ook even op een update in de Google Play Store.

We horen graag van je terug of deze tips hielpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Is het gelukt met de tips van
Tevens in whatsapp zelf zou je kunnen kijken of meldingen aan staan voor whatsapp of eventueel via het toestel zelf.
Thelma
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Steven,

Helaas lukt het niet om een meldingsgeluid te ontvangen bij een binnenkomend whatsapp bericht, ik heb al jouw tips en aanwijzingen geprobeerd,helaas zonder resultaat,zelf heb ik ook op allerhande manieren geprobeerd en mijn dochter heeft het ook voor mij geprobeerd. Het vreemde van de zaak is wel dat als ik bijvoorbeeld nu even in mijn whatsapp zou kijken en er zou een nieuw bericht zijn dan komt het meldingsgeluid wel, ook als ik in het gebeuren van whatsapp zit, dan komt er wel een meldingsgeluid binnen, ik vraag dan aan iemand om mij te appen en dan komt er wel een geluid, maar als er weer een tijd zonder actie overheen gaat, krijg ik weer GEEN meldingsgeluid.

In elk geval nog bedankt voor juow tips,
met vriendelijke groet,
Thelma
Thelma
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het gaat hier over een Sony experia m2 aqua.
groetjes,
Thelma
Anonymous
Niet van toepassing
Probeer het volgende eens: in whatsapp maak je een back-up van de gesprekken onder de instellingen. Vervolgens verwijder je de app en installeer je whatsapp opnieuw. Vervolgens zet je de back-up terug (whatsapp vraagt daarom). Werkt het dan wel ?
Thelma
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Steven,

Nee dit werkt helaas ook niet.
groetjes, Thelma
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Is dit het geval via het 3G/4G netwerk of alleen via Wi-Fi? Zou je eens naar je instellingen menu kunnen gaan en dan naar de Wi-Fi instellingen. Daar zou ergens tussen de opties staan Wi-Fi aan laten in slaap, staat deze op nooit of tijdens opladen? Zo ja, selecteer dan Altijd.

Want wanneer je de app opent hoor je wel de notificatiemelding? Dit zou zomaar een van de redenen kunnen zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Thelma, is het nog gelukt? Bij geen reactie sluiten we het topic.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je nog een update voor ons
Thelma
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Steven, mijn probleem met geen meldingsgeluid bij een app is opgelost.
Bedankt,
Thelma
Thelma
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja Marc,
Nog bedankt het is gelukt.
Groetjes, Thelma
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen @Thelma 😄
Waar lag het precies aan ?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Als er niet meer op dit topic gereageerd wordt, sluiten we het over 48 uur.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic