VaLusa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bundel op MyVodafone klopt niet...

Hoi,
Ik ben sinds een paar dagen klant van Vodafone en zie op MyVodafone dat mijn MB's bundel op 512 staat ipv 1000 MB's. Ook merk ik dat er een looptijd van lening op MyVodafone staat terwijl ik geen lening heb bij Vodafone. Weet iemand hoe dat echt zit? Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
@De Veer

Mocht het dan nog steeds niet kloppen, stuur ons dan opnieuw een berichtje via Facebook/Twitter. Dan maken we hiervan een case aan voor onze technische dienst.

Voor nu sluit ik dit topic. Fijne feestdagen alvast!

Bekijk in context

15 Reacties 15
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi VaLusa
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je sinds een paar dagen kant bent bij Vodafone.
Ik denk een gevalletje drukte? Zeker ben ik natuurlijk niet maar dat zou kunnen.
Kijk het nog even aan of alles na een week nog zo loopt en dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Mocht je het nu toch al niet vertrouwen, stuur dan een prive berichtje via Twitter en/of Facebook. Die mensen kunnen je daar dan prima antwoord op geven.

Dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten onder elkaar kunnen niet in het systeem.
Laat je nog even weten wat je hebt gedaan en of het allemaal is verholpen, bedankt!
De Veer

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo, dit probleem heb ik al enkele maanden.
1e dag van de maand begint bij mij met 767 i.p.v. 100mb!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
De Veer wrote:
Hallo, dit probleem heb ik al enkele maanden.
1e dag van de maand begint bij mij met 767 i.p.v. 100mb!

Voor jou ook het advies, bel de klantenservice van Vodafone. Of via Twitter en/of Facebook. Zie mijn bovenstaande bericht.

De klantenservice van Vodafone kan ik het systeem kijken wat er loos is. Mocht je antwoord hebben gekregen , laat het dan hier weten. Kunnen er andere klanten, mochten die hetzelfde hebben, ook verder helpen.

Bedankt alvast!
De Veer

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Vodafoon heb ik hierover gebeld en deze zeggen gewoon dat ik al wel mb's gebruikt zou hebben!!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dan zit er een sluip app in je telefoon die gebruik maakt van je internet zonder dat je het weet. Zet midden in de nacht je telefoon eens op vliegtuigmodes. Dit kan handig zijn omdat je geen goed Wifi hebt, waar je hem in de nacht plaatst en hij dan toch overgaat op 4G en als er een sluit app is dan zal die niet op internet kunnen omdat je deze uit hebt gedaan.

Dat lijkt me de eerste test die je kan doen. Ook altijd zorgen dat je app's uitgeschakeld zijn als je er klaar mee bent. Zo heb ik zelf eens een Cam app gehad en die liet ik open en kreeg ook een waarschuwing dat ik over mijn MB's heen ging. Je ziet, het kan overal in zitten en dus handig om dit eerst maar eens te testen.
De Veer

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Oke. Ga ik zeker proberen. Bedankt.
VaLusa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, heb contact gehad met KS van Vodafone, als je ook Ziggo hebt dan wordt je MB's x2 dus ipv 500 = 1000 MB's. Bij mij staat nu 512 MB en met Ziggo erbij zou 1024 MB moeten zijn. Of dat ook zo wordt is ff afwachten. Volgens KS zou binnen enkele weken opgelost moeten zijn. Betreft lening, foutje van de provider. Wordt volgens KS opgelost ASAP. Ben erg benieuwd:-)
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi VaLusa
Ja, dat is andere "speculaas" koek natuurlijk 🙂

Als je Ziggo en Vodafone hebt dan gaan ze eerst alles controleren of alles nog goed staat en aan de voorwaarden voldoet. Ben je net klant dan kan die wel 4 weken duren (soms ook korter hoor), en als je gaat verlengen moeten ze dit ook weer opnieuw controleren en dan duurt het meestal minder lang.

Alleen wel een vervelend foutje van die lening, dat ben ik wel met je eens. Gelukkig heb je contact gehad en gaan ze dit voor je aanpassen. Veel plezier alvast in de toekomst en alles komt goed, zoals de Klantenservice ook al aangeeft. Fijne feestdagen alvast gewenst in December 🙂
De Veer

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@ energieboy.
Vannacht op de vliegstand gehad!
De nieuwe bundel begint met 800 mb i.p.v. 1 gb!
Snap jij het nog!?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi De Veer
Nee, die snap ik niet.
Dat is wel vreemd en een berichtje aan de klantenservice waard!
Daarom mijn advies om een privé bericht te sturen via Twitter en/of Facebook en daarin uit te leggen wat je hier nu hebt geschreven en te vragen wat er aan de hand is. Want op 1 december beginnen met 800MB ipv 1GB is natuurlijk niet goed.

200MB in 1 nachtje is dan wel heel veel. Misschien toch iets niets goed aldaar?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact opgenomen met onze klantenservice @De Veer?
De Veer

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@ Sharon, goed dat je even reageert.
Was het al weer even vergeten!
Vandaag contact gehad met de klantenservice maar begrijpen het ook niet!!
Ze hebben 200 mb toegevoegd voor deze maand maar dat lost natuurlijk niets op! Ook hebben ze er een melding van gemaakt.
De volgende maand even afwachten en weer terugbellen als het niet klopt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat goed dat je nog even een reactie terug schrijft.
Fijn dat Vodafone je die 200mb heeft gegeven en wat je zegt, het is geen oplossing.
Uiteraard hoop ik dat je niet meer hoeft te bellen want dat zou wel heel vreemd zijn.

Je zou eventueel aan het eind van de maand, nu weet ik dat het een zeer vervelende dag is (31 december - Oud&Nieuw), je telefoon eens helemaal uit kunnen zetten. En dan op 1 januari overdag weer aan om te kijken wat je er dan hebt staan. Als het dan nog minder is dan gaat er echt iets administratief mis. Klopt het dan wel dan gaat het toch fout met je telefoon.

Maar wat ik zeg, het zal niet mee vallen om tijdens O&N je toestel helemaal uit te zetten.
Misschien een idee om de maand erop te proberen, mocht 31 december toch weer mis zijn.
Fijne Feestdagen alvast gewenst en veel plezier!
De Veer

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@ energieboy, dank je wel voor je reactie.
Ik zal je nieuwe tip eind januari uitproberen!
Voor jou ook fijne feestdagen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
@De Veer

Mocht het dan nog steeds niet kloppen, stuur ons dan opnieuw een berichtje via Facebook/Twitter. Dan maken we hiervan een case aan voor onze technische dienst.

Voor nu sluit ik dit topic. Fijne feestdagen alvast!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic