Rem Jon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Onbeperkt data ???

Beste Vodafone,

Ik ben al zolang ik me kan herinneren geabonneerd bij jullie. Echter, als er geen onbeperkt data komt zoals bij de concurrent dan ga ik overstappen.
Het smsje na 5GB vind ik dus absoluut geen moeite en dat weerhoudt mij echt niet! Maar elke dag onbezorgd gewoon door je data kunnen branden. Dat moet gewoon mogelijk zijn. Het is 2018 lieve mensen. Digitaal is de volgende stap.

Geef ons die onbeperkte data bundel. Of....zie mij overstappen 🙂
Niets persoonlijks, ik kies gewoon eieren voor mijn geld.


(EDIT: Als je namelijk een nieuw abonnement afsluit bij Vodafone dan krijg je ineens wel 3 maanden gratis ONBEPERKT DATA. Dus, het KAN wel.....)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ik begrijp je behoefte maar helaas is onbeperkt data inderdaad op dit moment geen optie bij ons @Rem Jon. We hopen natuurlijk dat je je desondanks bedenkt en toch bij Vodafone blijft! 😉

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Rem Jon
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dan zou ik maar snel eieren gaan kopen voor het kuikens zijn geworden.
Sterker nog, ik denk dat je zo lang wacht dat het inmiddels een kip is geworden 🙂

Vodafone heeft deze abonnementen niet en het ziet er ook niet naar uit dat deze misschien nog gaan komen. Al hoewel ik geen glazenbol heb om dit te kunnen zien maar verwacht gewoon niet dat ze een andere provider achterna gaan. Dan zeg ik je alvast een goede overstap en veel plezier bij een andere provider en alvast goede feestdagen :wink:

(dan EDIT ik ook even: dat is al een hele lange tijd niet meer! daar is Vodafone mee gestopt)

Update: Sinds 16 april 2018 is de actie afgelopen en zal de ‘3 maanden onbeperkte data’ niet meer te worden aangesloten.
Rem Jon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jammer dat je me zo belachelijk maakt met je eieren en kip verhaal 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ik begrijp je behoefte maar helaas is onbeperkt data inderdaad op dit moment geen optie bij ons @Rem Jon. We hopen natuurlijk dat je je desondanks bedenkt en toch bij Vodafone blijft! 😉
Rem Jon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Tja, dat is wat het zo zuur maakt onderaan de streep. Ik WIL namelijk niet weg bij Vodafone. Nogmaals...ik ben al jaren aangesloten bij jullie als provider. Vind jullie app erg handig en heb eigenlijk nooit problemen met telefoon/internet.

Het grote probleem op dit moment is gewoon dat ik erg vaak mobiel afhankelijk ben omdat ik vaak van huis weg ben. Dus ik gebruik ontzettend veel data. 20GB klinkt als heel veel, maar geloof mij...bekijk een paar youtube filmpjes en luister paar uurtjes naar wat muziek (En ik doe dit bijna ELKE dag) tja, dan ga je gewoon hard door die data heen.

Ik heb al het hoogste abonnement bij Voda. Betaal er best veel geld voor. En toch kom ik steeds niet uit met mijn GB's.
En hoewel ik probeer te voorkomen, loop je wel eens een keertje buiten je bundel. Dit is gewoon erg vervelend. Nogmaals, ik draag elke maar een substantieel bedrag weg naar jullie. Dus ben ook nog eens goede klant.

Ik MOET gewoon een grotere databundel hebben. En ik wil niet meer gaan betalen. Want ik vind dat ik wel al genoeg geef.
En de concurrent geeft voor een LAGER maandbedrag, een ONBEPERKTE data bundel.
Tja, je zult me dan toch niet kwalijk moeten nemen als ik dan daarop een keuze maak.

Hopelijk heb ik het zo een beetje toe kunnen lichten. Ik ben er hier niet op uit om Voda op te jagen. Probeer gewoon een duidelijk punt van Feedback te geven van mijn positie als klant naar jullie als bedrijf.

Erg waardevolle feedback denk ik ?

(En nog even ter aanvulling: Vodafone heeft in het verleden dus wel onbeperkte databundels aangeboden voor nieuwe leden, dus...ergens lijkt me dat zoiets wel kan werken? Maar goed, ik ben geen telecom provider, dus ik zal het wel niet goed begrijpen 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Feedback is altijd waardevol voor ons @Rem Jon. Alleen is zo'n prijsplan niet zomaar 1, 2, 3 aangepast of doorgevoerd. Natuurlijk zal ik jouw input wel intern doorspelen.

Is Red Together dan geen optie voor je? Dan heb je in ieder een grotere databundel: https://www.vodafone.nl/together/
Rem Jon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Helaas. Ik ben alleen 🙂 Dus geen gezin/partner om zo'n bundel mee te delen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah dan houdt het inderdaad op 😞
Mijn collega heeft de feedback voor je doorgezet. Mocht het in de toekomst alsnog aangeboden worden zul je dit terug zien op onze website.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic