Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,066Oplossingen
  • 1,442Discussies
  • 74KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Naam toeganspunt Alleen-lezen Onopgelost

Na overstap van Ziggo naar Vodafone lukt het mij niet om het toegangspunt in te stellen.Toegang wordt beperkt door huidige gebruiksprofiel.van alles geprobeerd. Standaard instellingen resetten ,roamin...

Koop7 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

afbetaling oude toestel vodafone next Alleen-lezen Opgelost

beste vodafone. mijn abonnement loopt vanaf september 2016 maar ik heb in mei 2016 toen al mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel. als ik nu een nieuw toestel wil met next moet ik dan mijn hui...

mrddevil door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tourist data prepaid for mobile modem Alleen-lezen Opgelost

Hi, I will be traveling to Amsterdam and Antwerp this March for a week with my sister. I have a wireless mobile modem which I use here in Turkey with a Vodafone data sim. I want to buy a prepaid data ...

Levering Iphone 8 plus Alleen-lezen Onopgelost

Aangezien ik mijn bestelling geannuleerd had en gister opnieuw had aangevraagd in de winkel. Zou de iPhones in week 6/ 7 uitgeleverd worden. Dus 3 a 4 weken. Deze week zou het moeten komen maar nog st...

Levering Iphone 8 plus Alleen-lezen Opgelost

Aangezien ik mijn bestelling geannuleerd had en gister opnieuw had aangevraagd in de winkel. Zou de iPhones in week 6 a 7 uitgeleverd worden. Dus 3 a 4 weken. Deze week zou het moeten komen maar nog s...

Bestelling per ongeluk geannuleerd Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb per ongeluk mijn bestelling geannuleerd hoe kan ik het ongedaan maken ??En de toestel die ik heb besteld heb ik in de winkel gedaan en het is niet op voorraad. Dus kan ik het ongedaan maken die...

Moleskine actie Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Vandaag heb ik een Huawei mate 10 pro gekregen bij het afsluiten van mijn abonnement.Nu wou ik mij aanmelden voor de smart writing set actie, maar geeft hij aan dat het imei nummer niet bekend ...

mrtn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

I phone slechte verbinding Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 4 juni 2017 een i phone bij mijn abonnement gekregen. Maar mijn i phone heeft slechte verbinding moet ik dit bij Vodafone melden of moet ik dan Apple zijn

Marieke4 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering Iphone 8 plus Alleen-lezen Onopgelost

29-12-2018 besteldOp de Forum staat week 2 leveren we zitten al in week 3 Week 2 2019????

gtdel1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

[Ervaringen & Discussie] De nieuwe iPhone 7 & iPhone 7 Plus Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/glp6z Hallo iedereen, Apple heeft de nieuwe iPhone 7 en iPhone 7 Plus aangekondigd. Via dit topic willen we jullie alvast kennis laten maken met de nieuwe iPhones en jullie voorzien ...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Problemen betalen via iDEAL Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/295p0 Op dit moment ondervindt iDEAL problemen met hun betaalsysteem.Wat dit betekent, is dat het op dit moment helaas niet mogelijk is om je betalingen via iDEAL te voldoen. Wel is ...

Sietske door Oud Community Moderator
  • 1394 Topics
  • 51 Oplossingen
  • 59 Likes

Geen mobiele data in Belgie Iphone 6 Alleen-lezen Onopgelost

Beste lezer,Ik was 24 december in het buiteland binnen de EU (België, Antwerpen) en ik kreeg geen mobiele data. Linksboven stond de provider(proximus in dit geval met alle streepjes) en 4G, dus alles ...

Order pending an unfortunate experience Alleen-lezen Onopgelost

On Saturday I made an online order for new phone, new subscription. 4 days later, the order is still pending, money taken. Call Service is crappy, since there's an international phone number which goe...

WE NEED VISUAL VOICEMAIL FOR IPHONE Alleen-lezen Onopgelost

So, I had no idea that vodafone.nl has no visual voicemail for apple iphone, where Tmobile has it for years and kpn will have it soon!Please activate the function, it is very essential 

newjessar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S7 edge Agenda geef geen waarschuwingen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds dat ik de Samsung S7 edge bezit worden mijn agenda meldingen niet meer uitgevoerd. Is stel een agende punt in met de juiste geluid en de standaard tijd van te voren waarschuwen. De agenda toont ...

bfernhout door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement afkopen met nummerbehoud Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag overstappen naar een andere provider. Ik heb een mooi nummer dat ik graag mee wil nemen. Abb. loopt af in sept. moet dus 4 maanden afkopen, ok dat verlies neem ik.Krijg ik te horen dat af...

shvi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms-en vanaf een pc Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik sms-en via mijn pc?

internet buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit in Frankrijk en heb geen internet. roaming staat aan. alle tips helpdesk gevolgd. toestel aan/uit gezet. van 4g naar 3g en terug geschakeld. andere provider geprobeerd. helpdesk zegt dat alle i...

leon2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen" overgangs toon" bij bellen naar sommige vaste nummers met Iphone 6s? Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vorige week hoor ik bij bellen naar diverse vast nummers geen "overgaan-toon " meer.Ik krijg wel contact op moment dat er is opgenomen of de voicemail aangaat.Bellen naar mobiele nummers geeft g...

MV24 door Gedreven Liefhebber
  • 34 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Mifi (mobiele router Vodafoon R207 unlocken Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand hoe ik mijn vorig jaar febr. in Spanje gekochte Vodafone (huawei) mifi R207 kan unlokken zodat ik hem ook met andere providers kan gebruiken.Mijn voorkeur is gewoon unlocken. Zie veel op i...

Carthago door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen