Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Sony Xperia XZ2 compact verkrijgbaar bij Vodafone? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik wil graag weten of de Sony Xperia XZ2 Compact weer verkrijgbaar zal zijn bij Vodafone en zo ja wanneer dat gaat zijn?groeten,Calendriel

Betaling Alleen-lezen Onopgelost

Een aantal weken terug heb ik een nieuw abonnement willen afsluiten. Hiervoor moest ik 54,- overmaken als aanbetaling. Heb me later bedacht en wou mijn geld terug. Niks bij Vodafone bekend en moest ee...

Langer dan 9 maanden niet opgewaadeerd Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mn nr meer dan 9 maanden niet opgewaadeerd kan ik mn nr op een manier nog gebruiken? Want ik heb mn nr nodig vandaar

Netwerkprobleem Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand meer hij geeft aan netwerkproblemen bij mij

Peter D door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smartwatch Alleen-lezen Opgelost

Hallo Ik krijg binnenkort een Smartwatch waar een nano simkaart in geplaatst kan worden.Nu wil ik graag een 2e simkaart echter weet ik niet goed welke ik moet hebben.bij een duo sim moet 1 toestel uit...

astreja door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Resterende data waar gaat dat heen Alleen-lezen Opgelost

Waarom gaat mijn resterende data niet mee naar de volgende maand. Daar betaal ik toch voor?

Jedimarv door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opladen van telefoon niet meer mogelij, wat nu? Alleen-lezen Opgelost

Ik kan mijn telefoon op een of andere manier niet meer opladen na die regen bui en een andere accu helpt niet helpppp

Bryan585 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Valt England nu in de EU bundel of niet meer? Alleen-lezen Opgelost

Ik ga in augustus naar England op vakantie. Kan ik daar van mijn EU-bundel gebruik maken zoals in Duitsland, België, etc...Of moet ik daar een bundel kopen?

ariedj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vowifi op Samsung Galaxy S7 Edge Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Mijn vrouw en ik hebben onlangs beiden een Samsung Galaxy S7 Edge aangeschaft i.c.m. een Vodafone abonnement omdat wij thuis geen mobiel bereik hebben (nieuwbouw woning).Onze Vodafone simkaarten...

Henry S door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Ervaringen & Discussie] De nieuwe iPhone X Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal!Zoals verwacht heeft Apple meerdere nieuwe toestellen gelanceerd: de iPhone 8, iPhone 8 Plus en het topmodel de iPhone X.In dit topic belichten we de nieuwe iPhone X. Wil je meer info o...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

nieuwe s9 met actie harman cardon speaker niet meer vindbaar Alleen-lezen Opgelost

ik heb een nieuwe s9 ontvangen afgelopen zaterdag.toen ik hem vrijdag bestelde stond er een link voor een harmon cardon speaker twv 229 euro. Deze link is nu we en staat er 150 euro retour.Wat is dit ...

S8 Noodwaarschuwing Geluid Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Vandaag kreeg ik om 12.00 een nl alert. alleen maakte mijn telefoon toen een alarm geluid en begon ie te trillen. In de instellingen kan ik dit niet uitzetten: zie screenshot. Mijn vriend met deze...

Thijs1911 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon stuk, vervroegd verlengen mogelijk? Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Na bijna 2 jaar intensief gebruik van mijn iPhone 6 is deze helaas kapot gegaan, reparatie vindt ik overbodig omdat ik over een aantal dagen mag verlengen. De einddatum van mijn contract i...

Kan geen My Vodafone account aanmaken Alleen-lezen Onopgelost

Op 23 Juli as. stap ik met mijn huidige nr. *mobiel nummer over naar Vodafone.maar iedere keer als ik een account aan wil maken krijg ik een error.kunnen jullie dit voor mij oplossen?alvast bedankt,bi...

Gratis speaker bij de , hoe krijg ik deze? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vorige week mijn nieuwe s9+ ontvangen alleen zat de speaker van de aktie daar niet bij. Hoe word dat geregeld?Mvg Antonie

Email instellen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn man heeft zojuist een zakelijk abon

Overstap naar Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgestapt naar Vodafone, nu heb ik een nieuwe simkaart ontvangen en het toestel. Ik krijg een sms van vodafone dat ik de simkaart vanaf 25-7-18 kan gebruiken terwijl mijn andere abonnement af...

Alanis door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen