mur58at

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bundel buitenland

Hoi

 

ik wil vodafone red nemen ook om in turkije gebruik te maken van mijn bundel. Mijn vraag is stel dat vodafone turkije geen goed bereik heeft ergens kan ik dan een andere lokale netwerk gebruiken of is het alleen vodafone turkije waar ik verbinding mee heb

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @mur58at 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In het buitenland zoekt ook Vodafone het beste netwerk waar je op dat moment bent. Het kan dus zijn dat je gebruik maakt van een ander netwerk dan die van Vodafone. Alleen wel goed opletten dat je een provider in Turkije hebt, want als je op een netwerk komt die niet in het EU lijstje valt, dan ga je flink betalen voor het gebruik. Zorg dus dat je in Turkije blijft en als je aan de rand van Turkije zit, dat je dan goed kijkt dat je niet het netwerk van een ander land hebt die niet binnen de EU valt. 

Je kent het wel, gevalletje grens (waar we vroeger in NL ook last van hadden als je aan de grens zat - gelukkig is dit niet meer hier maar daar wel even goed controleren - maar binnen in Turkije heb je gewoon uit je EU bundel) 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @mur58at 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In het buitenland zoekt ook Vodafone het beste netwerk waar je op dat moment bent. Het kan dus zijn dat je gebruik maakt van een ander netwerk dan die van Vodafone. Alleen wel goed opletten dat je een provider in Turkije hebt, want als je op een netwerk komt die niet in het EU lijstje valt, dan ga je flink betalen voor het gebruik. Zorg dus dat je in Turkije blijft en als je aan de rand van Turkije zit, dat je dan goed kijkt dat je niet het netwerk van een ander land hebt die niet binnen de EU valt. 

Je kent het wel, gevalletje grens (waar we vroeger in NL ook last van hadden als je aan de grens zat - gelukkig is dit niet meer hier maar daar wel even goed controleren - maar binnen in Turkije heb je gewoon uit je EU bundel) 

mur58at
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik snap het. Bedankt voor de info

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic