Ivar06

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buitenland

Beste,

Ik woon momenteel in België, maar heb nog een abo voor 6 maanden lopen. Zijn hier enige alternatieven die jullie hiervoor bieden? Opzeggen van het contract? Zorgen dat ik het abo ook in het buitenland kan gebruiken zonder dat ik de kosten in wordt gejaagd?

Deze maand ontving ik een factuur die voor mij niet te verklaren is, niet dat het jullie wat uitmaakt, zolang er betaald wordt is het prima denk ik.

Ik hoop dat hier een oplossing voor is.

Groet
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice samen met jou zullen ze en passende oplossing vinden. Misschien zijn niet alle oplossingen beschikbaar die je in gedachte had maar er zijn wel vele andere, en voorbeeld hiervan is het afkopen van je contract.

Zie: www.vodafone.nl/support/contact/ Hoe je het beste eens contact kunt opnemen.
Ivar06
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Keurig advies, zodat ik hier in het buitenland kan gaan bellen naar jullie immers snelle klantenservice. Niet dat die mensen er wat aan kunnen doen overigens.
Waar eindig ik dan weer mee? Aaah hoge kosten voor in het buitenland bellen. Dat is wat ik probeer te voorkomen.
Niet negatief bedoelt, maar kan er een iets diepgaander antwoord worden gegeven dan 'neem contact op met de klatnenservice en check de site'?
Abo afbetalen, betekent, als ik mij niet vergis, de huidige restprijs betalen en hier ontvang ik uiteindelijk niks voor. Ik betaal dus uiteindelijk de volle pond, voor 6 maanden lucht?


Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Ivar06
Ik bespeur nogal wat negativiteit in je berichten, dat vind ik jammer.
@SamsungExpert geeft je netjes aan wat de mogelijkheden zijn. Er zijn mogelijkheden, daar zijn wel kosten aan verbonden maar ik zou zeer zeker eens informeren of het voor jou interessant is. Niet geschoten altijd mis. Het bellen naar de klantenservice vanuit het buitenland, valt inderdaad niet binnen je bundel. Jammer dat het niet gelukt was om het te regelen voordat je vertrok.

Succes, Per
Ivar06
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Negativiteit geldt meer voor Vodafone als bedrijf, niet naar iemand persoonlijk gericht.
Ik neem ook aan dat je kan begrijpen dat ik soms met onverklaarbare kosten wordt geconfronteerd en dit frustraties oproept. Dat ik niet de moeite neem om hier actie tegen te ondernemen komt door de geringe kans op een positieve uitkomst.

Groet
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Ivar, dat is een aanname ;). Algemeen gesproken zijn er opties, maar wat er mogelijk is valt niet te zeggen zonder je gegevens erbij. En daar is de klantenservice voor, vandaar die doorverwijzing. Het enige dat niet zal kunnen is (zonder kosten) opzeggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic