Agata

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkade

Beste Vodafone,

Sinds vanochtend heb ik opgemerkt dat ik geen inkomende oproepen kan ontvangen maar ook zelf niet bellen. Mijn internet (4G) doet het ook niet als ik mijn WiFi uitschakel. Kunnen jullie me hiermee helpen.

Met vriendelijke groet Agata
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Een blokkade staat er niet zo maar op. Dit kan te maken hebben met nog openstaande rekeningen. Ik raad je aan om eens in te loggen bij my Vodafone via de website. Hier zie je welke rekeningen betaald zijn en eventueel nog open staan.
Helaas kan ik dat vanuit hier niet verder voor je nakijken ivm privacy gevoelige gegevens.
Kimhoog

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Steven, ik heb hetzelfde probleem. Aan het betalen van de rekeningen kan het bij mij niet liggen aangezien deze allemaal zijn betaald. Met de KS kan ik geen contact opnemen aangezien er "geen service" mogelijk is op mijn telefoon. Bellen, gebeld worden en 4G werken dus niet.
Anonymous
Niet van toepassing
Probeer het anders via de chat, Facebook of Twitter.
Je kunt ook met een andere telefoon bellen naar 0800-0094
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic