Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,196Oplossingen
  • 1,620Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

4G-bundels verhogen? Alleen-lezen Onopgelost

Leuk dat KPN en T-Mobile hun 4G-bundels verhogen! Wat zijn de plannen van Vodafone? Ik heb nog steeds een magere 1GB per maand. 

geen bereik in huis Alleen-lezen Onopgelost

Na vele telefoontjes onderstaand bericht maar gestuurd naar de klantenservice, Beste afdeling zakelijke gebruikers,ik ben nu al meer dan 2 maanden bezig om van Vodafone een versterker te krijgen voor ...

Efficient werken om je Customer Satisfaction op peil te houden. Alleen-lezen Onopgelost

Leuk dat jullie mijn bericht van gisteren verwijderen zonder oplossing, toch hoop ik dat jullie ook zonder censuur dit kunnen oplossen. Hi Vodafone, Namens mijn partner typ ik dit bericht, aangezien z...

WeSCoBar door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone mag in een redelijke termijn klachten afhandelen Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone me advocaat heeft 3-4-2015 een brief gestuurdTot heden nog geen reactie !!!Gistren had ik een gesprek die belangrijk was en wat gebeurt er verbinding verbrokenn !!Me opa licht in de ziekenhui...

Alles in 1 op reis dagbundel buitenland Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik ben een nieuwe gebruiker van Vodafoon.Ik heb de info gelezen over "Alles in 1 op reis dagbundel buitenland", maar voor de zekerheid wil ik even het volgende informeren.Houdt de bundel in dat...

Prepaid toestel bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op 8 April een prepaid toestel besteld onder ondernummer 226337391.Tot op heden heb ik het toestel nog niet ontvangen terwijl ik het online al wel betaald heb. Gisteren een aantal keer telefoni...

ArchNL door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Block No-Caller ID Alleen-lezen Onopgelost

Hi there, First of all I'm sorry if I posted this in the wrong section. I simply didn't know where to place this. For the last few weeks, I have been getting calls from a No-Caller ID several times a ...

deeyennay door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart nog altijd niet actief Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Een-nieuwe-simkaart-aanvragen/td-p/64414

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Startterskit Samsung Galaxy S6 (wireless charger & clear cover) Alleen-lezen Onopgelost

Beste Leden, Leuk zo een gratis starterskit van vodafone met de wireless charger en clear cover. Echter, mijn clear cover heeft zilveren randen en mijn Galaxy is helemaal in het Goud. Dit staat niet m...

Verun door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Inloggen op my Vodafone werkt niet. Alleen-lezen Opgelost

Inloggen op my Vodafone werkt niet. Heb zojuist mijn ww gewijzigd. Na emailadres en ww springt het scherm op mijn laptop terug naar "U moet niet meer inloggen met uw 06 . Doe ik ook niet.Iemand enig i...

Berke100 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

levering verkeerde telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Ik had een galaxy s6 edge gepre-orderd omdat ik mijn abbo wilde wijzigen. Ik kreeg er nog wat extra dingen bij. Ik kreeg een week voordat hij binnen zou komen ook nog een mail dat ik 1 gb extra zou kr...

CH13L door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HELP! Kan ik een adapter krijgen? Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik van Vodafone gratis een micro-adapter krijgen voor mijn simkaart? Dus dat ik een adapter krijg voor mijn microsim naar een gewone simkaart. Ik weet dat het bij T-mobile gratis is, is dat hier o...

sophiavn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonement pauzeren met behoud nummer Alleen-lezen Onopgelost

Dag, Voor stage ben ik momenteel 5 maanden in Spanje. Aangezien ik heir weinig aan mijn abonement heb zou t zonde zijn dit al die tijd door te laten lopen. Ik zie dat er een optie is om je abonement t...

nilsk123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummerbehoud Blyk - Vodafone Onderling Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Afgelopen week is mijn telefoon gestolen. Zondag heb ik mijn sim laten blokkeren en ben deze week al een paar keer naar de Vodafone winkel geweest om mijn nieuwe sim te laten activeren met nummer...

Anette door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe achterhaal ik het nummer dat een voicemail heeft achter gelaten? Alleen-lezen Onopgelost

Iemand heeft een voicemail achter gelaten maar de stem herken ik.Ik had een melding op mijn iPhone maar dit was geen sms. Nu kan ik het telefoonnummer dat mij heeft gebeld niet achterhalen en dus niet...

BekoG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Teruggave prepaidtegoed bij overstap naar abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone klantenservice, Op 2 januari 2015 ben ik overgestapt van Vodafone prepaid naar een Vodafone abonnement.Sinds die tijd wacht ik op teruggave van mijn overgebleven prepaidtegoed.Zojuist o...

ekennol door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

vodafone sim only naar hybride Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een sim only bel+sms+web 100 abonnement bij vodafone ik wil deze omzetten naar vodafone hybride met hetzelfde nummer wat moet ik doen om dit af te sluiten?

ylona door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Account omzetten...... Lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik moest van vodafone mijn account omzetten om in te loggen met een email adres. Nou na een tijdje lukte alles gelukkig, behalve op de app. Die laat nu heel mijn telefoon crashen.. En als ik via de pc...

Internet Blox werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds gister heb ik een iPhone 4s ipv een Samsung galaxy fame. Ik maak altijd gebruik van de internet Blox. Mijn simkaart heb ik in de iPhone 4s geplaatst, alleen de internet Blox werkt niet.. A...

Sabinem18 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen