Hoi
Bervanrijnen Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als je via een budgetbeheerder je rekeningen bij Vodafone moet betalen dan moet je ook bij die zelfde beheerder zijn om te vragen deze blokkade eraf te halen. Dit kan Vodafone, volgens mij, niet voor je doen, daar heb je een beheerder voor. Die is daar niet voor niets aangesteld. Snap niet waarom je die niet zou kunnen bellen, die moet toch bereikbaar voor je zijn?!
Via de community kan ik ook niet zoveel voor je doen omdat dit een klanten helpt klanten community is en wij als klanten onder elkaar niet in het systeem kunnen kijken. Wil je toch echt contact opnemen met Vodafone dan kan je deze bellen via je mobiel naar nummer 1201 (
klantenservice van Vodafone) of door een
chat te starten met iemand van de klantenservice.
Dus als je wil kan je wel contact opnemen met Vodafone. Wil je niet bellen of chatten dan kan je ook een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Succes in ieder geval, ik hoop dat ze je verder kunnen helpen en anders toch naar je budgetbeheerder bellen of even langs gaan.