Naabje

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

BloX

Hoi, kan je ergens zien hoeveel SMSjes en internet MB je nog hebt van je blox?
9 Reacties 9
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
oi Naabje,

Dit ligt eraan de meeste gegevens kun je terugvinden onder te goed en verbruik van my vodafone.
Voor prepaid durf ik het niet aan te geven of dat ook zo is.

Groetjes,
Roy
Naabje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik kan het nergens vinden.
ik heb prepaid.
vind het ook erg lastig want nu kan ik niet zien wanneer ik rustig aan moet doen enzo.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
stuur me anders eens een pm met het 06nummer kan ik even meekijken lijkt me net zo handig 😃

Tevens is er voor diverse toestellen ( bb, android en iphone ) een heuze Vodafone app. Enige nadeel is is dat je tot nu toe nog geen belstatus kunt inzien maar er wel zit aan te komen!

Groetjes,
cleopatra77

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo kan iemand mij helpen ? Ik heb 26 september mijn prepaid opgewaardeert maar nu doet mijn ping het niet . Pleas help en ping verslaafde ;). GR sil
MikeV

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je kan de shortcode *104# gebruiken.
Werkt hetzelfde als beltegoed opvragen.
cleopatra77

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat wil ik niet weten , ik wil weten wrm me ping het niet doet . Ik kan niet pingen en me facebook en whatsapp doet ook raar . Pleas kan iemand mij vertelen wat ik moet doen !! 😞
MikeV

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
blackberry aan smsen naar 4000
Toestel even uitzetten en opnieuw aanzetten
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Cleo,

neem anders even contact op met vodafone? Blackberry prepaid heeft weer eens van die momenten dat het niet geheel lekker loopt....
Anders stuur even je 06nummer in een prive bericht naar mij toe en kijk ik even voor je.

Groetjes,
Roy
cleopatra77

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Roy, heb je nog gekeken voor me wat r aan de hand is? Ik kan hellaas niet bellen naar de klantenserves om zelfff te vragen beltegoed op en kan pas de volgende maand halen om ze te kunnen bellen zou tof zijn als je het voor me kon oplossen. Gr cleopatra
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic