Naabje

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ING?

Hoi, ik heb zojuist een ander sim-kaart gekregen bij mijn nieuwe vodafone toestel maar ik werd gebeld + een sms gekregen van ING
ik ben 14 jaar dus ik doe niks met bankieren nog. 
 
toen ze belden kreeg ik hun klantenservice
in het sms stond iets over een TAN-Code?
 
Ik gebruik dit sim-kaart alleen voor internet BloX so what's wrong?
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi Naabje,

Een TAN code bevestigingscode om een overschrijving of betaling via internetbankieren te bevestigen. Wat heeft de klantenservice van ING dan gezegd? Het kan zijn dat ING of een ING klant per ongeluk jou telefoonnummer geregistreerd heeft in internetbankieren.

Deze sms kun je dan ook het beste negeren. Mocht het blijven doorgaan bel dan eens met de ING klantenservice, mogelijk kunnen hun hier iets aan doen. Wij kunnen helaas niet voorkomen dat hun een sms naar jou nummer sturen.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team

Naabje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
oke, ik zal ze wel gaan negeren. bedankt voor de moeite.
bonzo261

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand mij vertellen hoe het mogenlijk is dat ING weet dat ik bij vodafone een simwissel heb gedaan. aangezien ik direct na de wissel eens sms ontvang dat ik 48 uur niet kan internetbankieren
ik heb geen toestemming gegeven dit soort gegevens aan derde te verstrekken.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Bonzo261,

ik heb werkelijk géén idéé hoe de ING hiervan op de hoogte is, is me compleet onbekend....

Ik denk dat het beter is als je contact opneemt met de Klantenservice, of er moeten toevallig andere gebruikers zijn die een soortgelijke ervaring hebben.

Chris

Moderator
Vodafone Forum

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic