carlax

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BloX Voordeel naar buitenland werkt niet

Ik zit een week in Spanje en heb ook voordeel bellen naar buitenland blox afgesloten om de advocaat te bellen en het apartement. De telefoontjes zijn echter gewoon van mijn beltegoed afgeschreven en niet van de Blox.
ik werd opeens afgesloten toen ik mijn Spaanse advocaat aan de lijn had. Beltegoed op, terwijl ik nog lang niet aan de 60 minuten zit.
Voel me genept
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey carlax,

De blox voordeel naar het buitenland is bedoeld om te bellen vanuit Nederland naar het buitenland.
Mocht deze niet werken raad ik je aan om even contact op te nemen met de klantenservice hierover. Zij kunnen zien waar de kosten vandaan komen en indien de blox aan staat maar niet werkt eventueel een creditering doen.

Echter geef je zelf aan dat jij in Spanje zit en heb je dus hier niks aan. De blox die jij nodig hebt is de alles in 1 op reis of de xl variant ervan om van het buitenland (voordeellanden) naar Nederland of een ander voordeelland te bellen
Ik hoop dat ik je voldoende geïnformeerd heb.

Groetjes stevied86
carlax
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Denk dat ik toch maar even de klantenservice ga bellen want er staat duidelijk bellen en smssen naar buitenlandse nummers. Dat is precies wat ik doe.
Carlax
Anonymous
Niet van toepassing
Hey carlax,

In de voorwaarden staat dat het gebruik van deze blox geldt pas als je vanuit Nederland belt (ik heb voor de zekerheid ook even een screenshot toegevoegd waar dit ook in vermeld staat)

Ik ben bang dat de klantenservice hetzelfde gaat vertellen en dat dus de gemaakte kosten waarschijnlijk voor je eigen rekening is.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
carlax , aangezien dit een klacht is die niet via het forum kan worden verholpen heb ik het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic