Jaap12345

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BloX Internet verwarring

Ik zag dat ik al twee maanden flink door mijn dataverbruik heen ben gegaan. Buiten mijn bundel betaal ik nu 1 euro per 12 MB, dus wilde hier dmv BloX wat verandering in brengen. Nu ben ik wel totaal in de war wat het mij nou kost om buiten mijn bundel te internetten.

Ik heb BloX Dubbel Internet aangezet, waarmee ik mijn databundel verdubbel. Volgens de begeleidende tekst betaal ik dan buiten mijn bundel 2,50 per MB.
Ik heb BloX Zorgeloos Internet 50 MB aangezet, waarmee elke 50 MB buiten mijn bundel me 1,50 kost. Dat is een stuk goedkoper dan 2,50 per MB.
Vervolgens krijg ik twee sms ter bevestiging van de BloX en in die voor BloX Dubbel Internet staat dat ik het Internet Maximaal Pakket heb aangezet en buiten mijn bundel 2,50 per 250 MB betaal. Nog goedkoper dus!

Help, wat is het nou? En kan ik nu beter de BloX Zorgeloos Internet 50 MB aan of uitzetten als ik BloX Dubbel Internet heb?
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Jaap12345

Het is aan te bevelen om te vermelden welk product (abonnementsvorm, en zo ja welk abonnement) je hebt afgesloten. En of je dat gedaan hebt voor 7 April 2014. Of vanaf 7 April 2014.

De tarieven die je noemt van €2,50 per MegaByte zijn ongeloofwaardig hoog. Volgens mij is er geen enkel product van Vodafone waarbij zulke astronomisch hoge bedragen berekend worden per MegaByte.

Ik betaal een tarief van €2,00 per 100 MegaByte buiten de data-bundel. Dat is €0,02 per MegaByte. En bij verreweg de meeste abonnementsvormen berekent Vodafone €0,10 per MegaByte buiten-de-bundel.

Dat zijn tarieven die je verwacht.
Kijk anders even op de Support-pagina's van Vodafone-website en zoek op de BloX waarvan jij de tarieven wilt zien. Dus bovenin. Bij de zoekbalk.

Bellen naar Vodadone kan natuurlijk ook op telefoonnummer: 1201

Succes!

Netwerker
Jaap12345
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
BEL+SMS+WEB-2 VAAK 37,50 euro
De einddatum van je huidige contract is 30 Januari 2015

Dus afgesloten op 30 januari 2014.

Ik geef alleen maar aan wat de website en sms mij vertellen en wil graag weten waar ik nou van uit moet gaan.
(en hopelijk pakt iemand dit direct op om die tarieven dan ook recht te trekken, zodat degene na mij niet met dezelfde vraag komt te zitten).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic