mooramole14

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Blackberry start niet meer op

Ik had mijn Blackberry op de Desktop-software aangesloten en de nieuwe upgrade gedownload, alleen toen hij bezig was viel mijn laptop uit en sindsdien doet mijn Blackberry erg raar. Nadat hij aan gaat, blijft hij soms wel 10 min. hangen op dat Vodafone-schermpje.. Daarna blijft hij vastlopen. Als ik hem weer aansluit aan de Desktop-software reageert hij niet, je hoort wel dat geluidje dat hij aangesloten is maar op de software zelf is hij dus niet aangesloten..

 
Weet iemand wat ik nu kan doen?
 
Alvast bedankt!
4 Reacties 4
Willems

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Dat is pech hebben zeg. Juist waar bij updates op deze manier zo op gehamerd wordt is het niet onderbreken van het update-proces. Heb je een back-up gemaakt alvorens met de update te beginnen? Anders zou het goed kunnen zijn dat je de hele telefoon moet resetten en terug moet naar fabrieksinstellingen. Dat lijkt me sowieso geen slecht idee als je systeem echt zo instabiel geworden is. Vanaf daar dan weer verder met opnieuw configureren van de software.
mooramole14
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee, ik heb jammer genoeg geen back-up gemaakt. Is er ook een manier zonder dat ik al mijn foto's en muziek kwijtraak?
Willems

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Is het mogelijk om alsnog je BlackBerry op je laptop aan te sluiten en alles tijdelijk over te sluizen naar je laptop door de telefoon te gebruiken als USB-stick? Dat zou de beste, makkelijkste en veiligste optie zijn om je mediabestanden in ieder geval te redden.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
mooramole14 schreef:
Nee, ik heb jammer genoeg geen back-up gemaakt. Is er ook een manier zonder dat ik al mijn foto's en muziek kwijtraak?
Heey mooramole14, het is helaas niet mogelijk om je toetsel terug te brengen naar fabrieksinstellingen zonder je gegevens kwijt te raken. Misschien is het een optie om eerst met je toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega zal je BB dan controleren en kijken wat de mogelijkheden zijn 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic