slim

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Blackberry ??] kan niet meer internetten pingen. Prepaid

ik heb jullie hulp echt nodig pas een weekje aan doet tie heb niet meer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Jaff88, welkom hier op het forum. Ik adviseer je contact op te nemen met de Vodafone telefonische klantenservice of een bericht te plaatsen op onze facebook of twitter pagina. Mijn collega's van de 24/7 Webcrew kunnen dan via een prive bericht vragen om Vodafone gegevens en het voor je nakijken. Helaas kan ik je niet om deze gegevens te vragen op het forum. Laat me even weten of het gelukt is 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als je onze hulp wilt, zul je eerst ons ook moeten helpen 😉

Aan de melding "Doet 't niet meer" hebben we weinig, dan wordt het een raadspelletje voor ons.

Dus graag even exact aangeven; welk toestel, heb je nog beltegoed, staan je Blackberry BloX aan, heb je al een battery-pull gedaan, wat werkt er wel, wat werkt er niet, etcetera.

Dan hebben we in ieder geval informatie waarmee we je hoplijk verder kunnen helpen.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Mijns inziens was de hulp toch niet zo heel erg nodig 😉
Jaff88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag ,mensen
ik heb ook een goeie vraag ..ik heb namelijk gisteren een Blackberry curve 8520 gekocht ..en.een vodafone simkaartje en kreeg 950Mb internet erbij ..eest krijg ik smsjes van vodafone dat er een technische storing is ..en nu heb ik wel een smsje dat ik 950mb internet heb maar ik kan helemaal niet internetten helaas ..ook heb ik geprobeerd blackberry internet blox te neemen omdat het niet ging met de 950mb maar dat lukt helaas ook niet ..ik heb meerdere keren mijn batterij en sim eruit gehaald maar dat werkt ook niet ..wat zou dit kunnen zijn? Instellingen ofzo? ..ik heb de simkaart bij vodafone zelf gekocht en had begrepen.dat ik heb na.een paar min al zou kunnen internetten...Mvg Jeffrey.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Jaff88, welkom hier op het forum. Ik adviseer je contact op te nemen met de Vodafone telefonische klantenservice of een bericht te plaatsen op onze facebook of twitter pagina. Mijn collega's van de 24/7 Webcrew kunnen dan via een prive bericht vragen om Vodafone gegevens en het voor je nakijken. Helaas kan ik je niet om deze gegevens te vragen op het forum. Laat me even weten of het gelukt is 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic