Marcvoda

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe abonnementen / verlengen

Ik ben zeer benieuwd naar de uitleg over het feit dat mijn verleng abonnement functie nu verwijst naar een red abonnement wat duurder is zonder toestel dan m'n huidige abonnement mét toestel. Extra services heb ik geen interesse in, vervangend toestel, extra sim, onbeperkt naar VF nrs bellen en sms hebben voor mij geen meerwaarde. Kan ik evt - mits een abonnement met extra bereik een optie is... een abonnement vinden zonder al deze extra's? Gepersonaliseerd, x minuten, x mb internet is hoe ik het wil zien?
4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
De uitleg is vrij simpel, Vodafone heeft afgelopen week nieuwe abonnementen geïntroduceerd.
Maar met dit antwoord ben je denk ik niet geholpen.

Buiten de RED-sbonnementen bieden we ook nog 2 andere abonnementen aan. Zonder alle extra's. Je vindt ze hier.
Links- en rechts kun je tussen de aanbiedingen navigeren. Als je naar links gaat zie je de abonnementen waar ik het over had.
Marcvoda
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord maar ook dit is nog steeds minder dan m'n huidige abonnement maar wel tegen een hoger tarief. Nu in een lastige positie, verlengen is dan zeker geen optie. Komen er meer varianten van abonnementen beschikbaar?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Voorlopig worden de huidige abonnementen aangeboden. Met bepaalde Red abonnementen kun je trouwens ook onbeperkt naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland bellen.
Marcvoda
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok bedankt voor de reactie, dan ga ik elders zoeken, jammer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic