Mckroket

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry inruil aktie

Ik heb 'n Blackberry gekocht in de Vodafone winkel. Er was 'n inruil aktie voor oud Blackberry's en als jij 'n nieuwe Blackberry koop kreeg je 70 euro terug. Ik heb de oud Blackberry laten zien  aan de verkoper en had gevraagd of de toestel goed genoeg was om in te ruilen. Hij had ja gezegd  en als hij aan en uit ging was goed genoeg ( ik heb oog getuigen ). Dus heb ik de Blackberry gekocht en de oud toestel opgestuurd voor mijn 70 euro. 2 weken later kreeg ik te horen dat de toestel afgekeured was. Ik heb naar Blackberry gebeld en kreeg ik te horen dat de verkopers wil alleen "scoren" en zullen  alles zeggen om 'n verkoop te maken ook als het niet waar is. De medewerking van Blackberry klanten service viel echt tegen en wordt van kast naar muur gestuurd. Ze waren niet gemotiveerd om mij te helpen. Ik ben echt teleurgesteld met dit ervaring. Het is idd 'n mooie toestel maar bij de Vodafone winkel gaat 't alleen over "scoren" . 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hey Mckroket,

Ik zou terug naar de winkel gaan. Dit is voor zover ik kan beoordelen misleidende info geweest.

Verder ben ik bang dat op het Forum niemand je verder kan helpen. Dit Forum is meer van technische aard en voor klanten door klanten.

Succes iig!

Bekijk in context

1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hey Mckroket,

Ik zou terug naar de winkel gaan. Dit is voor zover ik kan beoordelen misleidende info geweest.

Verder ben ik bang dat op het Forum niemand je verder kan helpen. Dit Forum is meer van technische aard en voor klanten door klanten.

Succes iig!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic