Na jaren schafte ik een mooie nieuwe Iphone aan. Dus ik bel naar Vodafone voor een ander abonnement met internet. 19 minuten later, kreeg ik te horen dat ik zou worden teruggebeld zodra een lijn (eindelijk) vrij was. Aardige service dus.
De telefoniste belt zelf terug. Wij bespreken een nieuw abonnement. Zij noteert alle gegevens. Ik kon na drie werkdagen aan de slag en een bevestiging volgde.
Ik na drie werkdagen aan de slag, maar geen bevestiging. Na een korte vakantie, stuur ik een mail waar de overeenkomst bleef. Geen antwoord. Wel zag ik de maandelijks rekening online en viel achterover. Ruim 68 euro had ik verbruikt. Vooral internet! Dus bellen naar Vodafoon. Ineke aan de lijn. Aardige dame. Jammer dan, de telefoniste had niets vastgelegd. Ik had pech gehad.
Klacht ingediend en nu maar wachten. Ongetwijfeld op een antwoord dat zich laat raden. Jammer meneer. Dag meneer. Dah Vodafone.