Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hoi hoi Wie kan me helpen heb me bb opgewaardeerd na een poos hem niet gebruikt te hebben. Maar nu heb ik geen internet meer erop. Kan wel bellen en giebelt worden. Heb er 20.00 euro op zitten dus zonde als hij niks doet. Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.
Hoe ik het opgelost door wat Vodafone me uitlegt had wat ik moest doen. En dat is blackberry Blox te nemen want die van mij werkte dus voor geen meter meer. Dus probleem nu opgelost. Allemaal bedankt voor jullie reactie en hulp.
Deze BloX is 1 maand geldig en wordt automatisch verlengd zo lang je genoeg prepaid-tegoed hebt. Als je op het moment van verlenging onvoldoende tegoed hebt, wordt de BloX stopgezet en stopt de automatische verlenging. Je moet de BloX dan eerst opnieuw aanzetten.
Na activatie schrijven we € 12,50 van je prepaid-tegoed af. Je krijg je een sms ter bevestiging.
Wanneer de 500 MB internetbundel van deze BloX op is, gebruik je het Internet Dagtarief.
Downloadsnelheid tot 3,6 Mbps en uploadsnelheid tot 384 Kbps.
Als je het niet erg vindt zou je het toesetel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen, ALLES is dan wel weg.
Het terugzetten doe je als volgt: Ga naar het menu (scherm met alle icoontjes) Ga naar “Opties” > “Beveiligingsopties” > “Toestel leegmaken” Vink alle items aan (deze worden verwijderd). Voer het woord “BlackBerry” in om te bevestigen (let goed op de hoofdletters) Kies “Leegmaken” en het toestel zal opnieuw opstarten (duurt een paar minuutjes).
Hoe ik het opgelost door wat Vodafone me uitlegt had wat ik moest doen. En dat is blackberry Blox te nemen want die van mij werkte dus voor geen meter meer. Dus probleem nu opgelost. Allemaal bedankt voor jullie reactie en hulp.