Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,415Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

S5 Neo slechte ontvangst Alleen-lezen Opgelost

Heb sinds een week een S5Neo als vervanger voor de S3. Nog wat mee spelen om alles in de vingers te krijgen. Eerste indruk in ieder geval positief.Echter 1 probleem viel direct op: Slechte ontvangst. ...

Pol door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi op mijn samsung S4 mini Alleen-lezen Onopgelost

Hi Vodafone, Ik heb sinds gisteren netflix(proef maand) aangeschaft ,en wil ook afentoe netflix films/series op mijn smartphone bekijken.Alleen steeds wanneer ik een film op mijn netflix app wil bekij...

Welke opties zijn er om simkaart werkend te krijgen? Alleen-lezen Opgelost

Ik ben inmiddels een paar weken bezich om een multidatasim werkend te krijgen.Deze simkaart is inmiddels wel geactiveerd, wat ook per sms door Vodafone is bevestigd.Het is de dedoeling om deze te gaan...

HenkM628 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen voicemail, wel welkomstbericht? Alleen-lezen Opgelost

Hallo allen, Allereerst wil ik kwijt dat ik me enige tijd een ongeluk heb gezocht omdat ik nergens een e-mailadres van Vodafone kan vinden om ondersteuning te vragen bij mijn onderstaande vraag. Vanda...

Gaëtan door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

Traag internet na omzetten van Vodafone abo naar Vodafone Red Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren (10 jan 2017) mijn abonnement van Vodafone omgezet naar een Vodafone Red Abonnement.Resultaat: Super traag internet - snelheden als 0,1 Mbit/s en 0,2 Mbit/s (zowel up als download). Ik ben in...

Warm worden van mijn samsung s7 edge Alleen-lezen Onopgelost

Mijn samsung wordt wel twee maal per dag erg heet en moet dan gereset worden. Dit terwijl hij gewoon op het bureau ligt en alle applicaties gesloten zijn.

Lily door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen intern systeem en My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/cy7yuOp dit moment ondervinden we problemen met een aantal interne systemen waardoor we je via de klantenservice en in onze winkels niet in alle gevallen volledig kunnen helpen. Daar...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

My vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ik My Vodafone app versie 5.5.0 op m'n iPad4 heb geinstalleerd gaat het automatisch draaien van het beeld niet goed. De App draait mee over drie zijden maar juist niet mijn voorkeur stand en dat...

dataroaming aan of uit bij alles-in-1 op reis XL dagbundel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, als ik op mijn Iphone gebruik maak van alles-in-1 op reis XL dagbundel, moet de optie Dataroaming dan aan staan, of kan dat dan ook op uit staan, om onnodig data (buiten de bundel) te voorkomen...

Probleem met e-mail op Galaxy S6 > Mastersynchronisatie uitgeschakeld Alleen-lezen Opgelost

Beste ForumledenIk heb een Samsung Galaxy S6 nou heb ik een probleem met de email er staat onder bij account synchroniseren Mastersynchronisatie is uitgeschakeld hoe kan ik dat veranderen .Johnnyboy*m...

johnnyboy door Gedreven Meedenker
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail doorschakelen beperkt mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Momenteel is het niet mogelijk om directe doorschakelingen in te stellen/wijzigen via het voicemail menu. Via de netwerkcodes is het wel nog mogelijk om je doorschakeling te wijzigen. Alle doorschakel...

Mel door Oud Vodafone Moderator
  • 564 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 20 Likes

Replace damaged sim card while keeping my old number Alleen-lezen Onopgelost

Hello, I have been using the same sim card and phone number since I arrived in the Netherlands. My card is now damaged and I would like to replace it, while keeping the same number. How can I do this?...

ChrisPMR door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s7 edge loopt vast Alleen-lezen Onopgelost

Hallo sinds 2 dagen loopt mijn s7 edge steeds vast. Meerdere malen per dag. Gereset naar fabrieks instellingen zonder het terug zetten van de eerder gemaakte backup. Iemand nog een.idee?

Stroomstoring regio Amsterdam Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/8p8axVanwege een grote stroomstoring in de regio Amsterdam zijn een gedeelte van onze netwerkmasten in die regio buiten werking. De stroomleverancier is bezig om de storing op te los...

Mel door Oud Vodafone Moderator
  • 564 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 20 Likes

Strepen in het beeld. Bekend probleem bij Samsung. Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Sinds 3 maanden heb ik een Samsung S7 edge en het scherm begon na 2 maanden al kuren te vertonen ( grijze strepen in het beeld ) Ik heb gewacht met melden omdat dit een bekend probleem bij ...

Markus81 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus Alleen-lezen Onopgelost

Na 23 december 2016 een iphone 7 plus 128 gb Jet Black telefonisch te hebben aangeschaft.Heb ik nog steeds niks vernomen, geen mail over de levering enz. Ik vraag me nu dan ook af of ik wel bij de lic...

Ronaldw door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Buitenland Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone.Volgens mij hebben jullie een nieuwe uitdaging.De uitdaging is volgens mijHOE KUNNEN WIJ ONZE VASTE KLANTEN ZO VEEL MOGELIJK PESTEN.Waarom ik deze mening ben gaan aannemen?Graag wil ik ...

arthur69 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim geblokkeerd, maar voor PUK code opvragen heb ik mijn SIM nodig Alleen-lezen Onopgelost

Vanochtend heb ik waarschijnlijk in mijn broekzak mijn simkaart geprobeerd te ontgrendelen, wat niet gelukt is. Sterker nog, na drie pogingen is nu mijn SIM kaart juist geblokkeerd. Om dit te ontgrend...

Marckque door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi doet het alleen thuis niet Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerker van Vodafone,Gedurende de laatste maand is er iets heel raars aan de hand met de WiFi op mijn iPhone 6. Want op school, bij vrienden of buren, doet de Wifi op mijn telefoon het prima....

jarajet door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen