Deborah

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Curve 9300, Wie Kan Me Verder Helpen?

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds vandaag een Blackberry Curve 9300 los gekocht.
Ik had al een Bel+Sms abbo bij vodafone.
Nu heb ik vandaag naar de klantenservice gebeld om Blackberry basis aan te sluiten.

Alleen nu heb ik bijna 12 uur later nog steeds geen internet! ik kan op geen enkele website komen!
Pingen kan ik ook niet.

Verder was er al Blackberry app world geinstalleerd, toen ik deze onder Opties -> toepassingen opende kon ik hem alleen maar verwijderen en verder niks!
Waar staat deze Blackberry App world nu bij? Want onder downloads staat hij er ook niet, of komt dit omdat ik nog niet op het blackberry internet kan?

Verder zat ik bij Opties -> geavanceerde opties en dan Enterprice -activering, daar komt vervolgens voor dat ik een wachtwoord? moet invoeren...wat is dat voor wachtwoord?

Wie kan me hiermee verder helpen? Ik probeer het al de hele dag maar kom er maar niet uit..
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds vandaag een Blackberry Curve 9300 los gekocht.
Ik had al een Bel+Sms abbo bij vodafone.
Nu heb ik vandaag naar de klantenservice gebeld om Blackberry basis aan te sluiten.

Alleen nu heb ik bijna 12 uur later nog steeds geen internet! ik kan op geen enkele website komen!
Pingen kan ik ook niet.

Verder was er al Blackberry app world geinstalleerd, toen ik deze onder Opties -> toepassingen opende kon ik hem alleen maar verwijderen en verder niks!
Waar staat deze Blackberry App world nu bij? Want onder downloads staat hij er ook niet, of komt dit omdat ik nog niet op het blackberry internet kan?

Verder zat ik bij Opties -> geavanceerde opties en dan Enterprice -activering, daar komt vervolgens voor dat ik een wachtwoord? moet invoeren...wat is dat voor wachtwoord?

Wie kan me hiermee verder helpen? Ik probeer het al de hele dag maar kom er maar niet uit..



Hallo Deborah22,

Welkom op ons forum.

Als je na het laten aansluiten van een BlackBerry toevoeging nog niet op internet kunt, kun je het beste een zogenoemde “battery pull” uitvoeren. Met deze methode haal je de batterij uit je BlackBerry en doe je hem daarna opnieuw erop. Daarna zou je internet moeten werken, anders kun je het beste eens contact met de klantenservice opnemen.

BlackBerry App World vind je terug in het menu nadat deze is geïnstalleerd (Toets met BlackBerry logo). Als deze er niet bij staat is deze hoogstwaarschijnlijk verborgen, om hem zichtbaar te maken kies je in het menu opnieuw de menu toets en dan voor: Alles weergeven.

Een BlackBerry Enterprise activering is alleen voor BlackBerry Enterprise gebruikers die hun BlackBerry aan een bedrijfsnetwerk willen koppelen welke gebruikt maakt van BlackBerry Enterprise servers, met deze optie hoef je niets te doen zodra je BlackBerry Basis hebt.

Indien je nog vragen hebt hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team.
nienkesmelt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een nieuwe Blackberry Curve 9300 gekregen van Vodafone nadat mijn oude niet meer aanging.
Nu kan ik alleen maar een Enterprise e-mail invoeren en heb ik niet de mogelijkheid om mijn persoonlijke e-mailadressen toe te voegen.
Ik heb geen zakelijk abonnement lopen bij Vodafone. Hoe kan ik dit aanpassen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic