Ben benieuwd of je probleem verholpen is en zo ja, hoe?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem en na uitvallen ben ik vaak tot een half uur bezig hem aan te krijgen.
Vaak voor reparatie naar de winkel geweest.
In mei toestel opgestuurd, hebben ze software update uitgevoerd verder niks.
Toestel deed nog steeds hetzelfde
In juni terug naar winkel, ik moest maar nieuwe batterij kopen, gedaan, maar probleem blijft bestaan.
In augustusweer naar de winkel: In de winkel kregen de verkopers mijn telefoon ook niet aan. weer toestel opgestuurd, weer software update uitgevoerd (zei men in de winkel, maar op de trace pagina van Vodafone staat dat ze probleem niet hebben kunnen zien), verder niks.
Als probleem bleef bestaan kon ik coulance verzoek indienen.
Na een week weer terug: "Nee coulance maakt u weinig kans, want tijdens de laatste reparatie hebben ze niets uitgevoerd en probleem niet ontdekt". Raar, toestel is krap een jaar oud, waar is die garantie van twee jaar voor dan?
Ik wordt er beetje moedeloos van, en ben nu in afwachting van uitspraak op coulance verzoek.