unclevix

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry 9000

Hallo,

Ik probeer de simlock vrije BlackBerry 9000 Bold van mn broertje werkend te krijgen met een perpaid kaart van vodafone, maar ik krijg het internet niet werkend.

Om te registeren moest de Pin en Imei code opgeven van de BB waarna ik een melding kreeg dat ik naar Opties>Geavanceerde Opties> Hostroutering Kablel > Nu registreren. Maar ik blijf deze melding krijgen.

Nu sinds 10 minuten werkt de hele site van My Vodafone niet meer dus kan ik niet eens registreren omdat vodafone geen fatsoenlijk werkende site heeft.

Wie kan mij helpen

Gr

Victor
2 Reacties 2
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Hey Victor,

Je heb moet nog Blackberry Aan smsen naar 4000. Dan word er 12,50 euro eraf gehaald en dan word de Blackberry BloX geactiveerd 😉

Grz

Blizz
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
unclevix schreef:
Hallo,

Ik probeer de simlock vrije BlackBerry 9000 Bold van mn broertje werkend te krijgen met een perpaid kaart van vodafone, maar ik krijg het internet niet werkend.

Om te registeren moest de Pin en Imei code opgeven van de BB waarna ik een melding kreeg dat ik naar Opties>Geavanceerde Opties> Hostroutering Kablel > Nu registreren. Maar ik blijf deze melding krijgen.

Nu sinds 10 minuten werkt de hele site van My Vodafone niet meer dus kan ik niet eens registreren omdat vodafone geen fatsoenlijk werkende site heeft.

Wie kan mij helpen

Gr

Victor

Hi Victor, welkom op het forum!
Wat Blizz zegt klopt, je moet natuurlijk wel de BloX actief hebben.

Daarna kun je via de Host Routerings Tabel je toestel registreren.
Als je ook je mail wilt instellen is het misschien handiger dit te doen via de Mobile Email site.

Hier kun je met je PIN en IMEI een account aanmaken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic