Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,321Oplossingen
  • 1,790Discussies
  • 84.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nokia C7 Of N8 Alleen-lezen Onopgelost

Wie kan mij vertellen welke Nokia het makkelijkste te bedienen is.De c7 of n8.Het is voor het eerst dat ik een mobiele telefoon wil met internet enzo.Ik ben niet heel erg technisch maar ben straks wel...

sms instellen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ben in bezit van een Galaxy s plus. en wil een bericht via sms versturen. Maar dat mislukt elke keer.Kan iemand mij de instellingen geven hoe je dat doen moet en waar op de telefoon ik dat moet ...

Huisregels Vodafone Nieuwe Diensten Alleen-lezen Onopgelost

Huisregels Het Vodafone Nieuwe Diensten is een onderdeel van het forum dat nog groeiende is. Dit betekent niet alleen afspraken over wat wel en wat niet mag, maar ook over hoe je jezelf gedraagt, hoe ...

Slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Alweer kan ik sinds enkele dagen niet bellen.Dit was eerder het geval en toen heb ik van Vodafone een nieuwe simkaart ontvangen wegens het slechte bereik.Nu heb ik zojuist een medewerker gesproken en ...

bb curve ofzo Alleen-lezen Onopgelost

:8 ik had denk ik vorige jaar zo een bb curve gekregen vorige maand had ik bb blox erop eerste 2 weken ofzo ging t prima  daarna kwam zo een rode logo daarna had ik geen internet geen ping whatsapp m...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen